Ik heb een ASP project waarbij ik een dropdownlist vul met data uit een SQL server, dit gaat perfect. Alleen zodra ik een van de item's selecteer springt hij gelijk weer door naar itemindex = 0 ofterwijl terug naar af.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Als ik in de aspx file zelf de eigenschap van de listbox verander naar AutoPostBack="false" i.p.v. "true" dan gaat het selecteren wel goed, maar kan ik het ID niet meer krijgen van het geselecteerde item met : DrpMainKat.SelectedItem.Value .
Als iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen hoor ik het graag.
Dit is de aspx code die gebruikt wordt:
<TD style="HEIGHT: 19px">
<asp:DropDownList id="DrpMainKat" Visible="True" RunAt="server" AutoPostBack="true" CssClass="drpDetalj"
DataValueField="CategoryID" DataTextField="CategoryName"></asp:DropDownList></TD>
<TD style="HEIGHT: 19px"></TD>
Overigens gaat dit deel bij een andere file wel goed
ik snap het niet.., is het te veranderen met een stukje vb.net code erachter ?
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Als ik in de aspx file zelf de eigenschap van de listbox verander naar AutoPostBack="false" i.p.v. "true" dan gaat het selecteren wel goed, maar kan ik het ID niet meer krijgen van het geselecteerde item met : DrpMainKat.SelectedItem.Value .
Als iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen hoor ik het graag.
Dit is de aspx code die gebruikt wordt:
<TD style="HEIGHT: 19px">
<asp:DropDownList id="DrpMainKat" Visible="True" RunAt="server" AutoPostBack="true" CssClass="drpDetalj"
DataValueField="CategoryID" DataTextField="CategoryName"></asp:DropDownList></TD>
<TD style="HEIGHT: 19px"></TD>
Overigens gaat dit deel bij een andere file wel goed