Tom tec dvd 100 (kruidvat)

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
nu staat in de folder een tom tec dvd speler dvd 100

maar ik kan geen informatie op internet vinden...

weet iemand wat hij allemaal aan kan en dan gaat het om:

dvd - r
dvd + r
svcd
vcd
mp3

belangrijkste is dat hij kopie dvdr's afkan spelen weet iemand dit alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: http://kruidvat.amercom.nl/files/magazine/magazine_58_pagina_13_groot.jpg

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

zoals je zelf al kan lezen in de advertentie kan dit NIET! anders had het er wel bij gestaan, denk je niet?

• Bware81
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 15:18:
zoals je zelf al kan lezen in de advertentie kan dit NIET! anders had het er wel bij gestaan, denk je niet?
soms zetten ze het er niet bij en kan hij het wel afspelen.. dus wat je zegt klopt niet..

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

maar, wat wil je voor 77 euro?

• Bware81
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 15:19:
maar, wat wil je voor 77 euro?
eentje die dit kan afspelen...
daarom ik vraag voor ervaringen van dit ding..

op www.dvdrhelp.com heb ik gezocht naar deze speler maar deze staat er niet bij.

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
vaak kunnen de goedkopere spelers alles lezen..
Geloof omdat ze vaak gebruik maken van loopwerk van een pc dvd speler

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Als je goed gekeken had, dan zag je een mp3-logootje staan links-onder in het paarse vlak :) , dus daar hoef je je geen zorgen meer over te maken.

edit:
Het staat verdorie ook nog 's in de tekst 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door DUX op 01-07-2003 15:28 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Smurff schreef op 01 July 2003 @ 15:21:
vaak kunnen de goedkopere spelers alles lezen..
Geloof omdat ze vaak gebruik maken van loopwerk van een pc dvd speler
kan wel kloppen ja. ik zie het officiele dvd video logo (en en zelfverzonnen[?] mp3 logo) maar het officiele compact disc logo zie ik niet.

en ik was weer eens te laat...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 15:28 ]

• DUX
  • Nu online

DUX

Maar als ze een DVD-speler uit een PC nemen, dan wil dat toch nog niet zeggen dat ze een SVCD kunnen lezen? Daar heb je behalve het loopwerk nog wat nodig aan software en of dat erin zit staat nergens :?

Verwijderd

tussen de cd lade en het tomtec logo staan wat merkjes en het type nummer. heeft iemand wat software die die nog terug kan "korrelen"?

Verwijderd

ja geen vcd/svcd

Verwijderd

Is die MP3 speler wat?

• Bware81
DUX schreef op 01 July 2003 @ 15:29:
Maar als ze een DVD-speler uit een PC nemen, dan wil dat toch nog niet zeggen dat ze een SVCD kunnen lezen? Daar heb je behalve het loopwerk nog wat nodig aan software en of dat erin zit staat nergens :?
ja volgens mij moet er dan ook wel software opstaan die svcd en zo ondersteunt

maar nogmaals gaat mij meer om de kopie dvdr's dan om de rest...

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Bij mijn beleving kunnen alle goedkope dvd spelers wel gebrande dvd's lezen.
het zijn meestal de dure die een probleem vormen met iig 1 van de standaarden.

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Als ik goed kijk zie ik op de pic van de dvd naast mp3 vcd staan. Teminste, dat denk ik :P.

• DUX
  • Nu online

DUX

Plofkotje schreef op 01 July 2003 @ 19:45:
Als ik goed kijk zie ik op de pic van de dvd naast mp3 vcd staan. Teminste, dat denk ik :P.
Waar dan?

Op de videorecorder zie ik drie iconen: DTS, Dolby Digital, en de derde kan ik niet herkennen, maar volgens jou moet er dus nog een zijn?

edit:
Er lijkt iets te zitten onder een van de punten van de ster...

[ Voor 11% gewijzigd door DUX op 01-07-2003 19:51 ]

• Plofkotje
DUX schreef op 01 July 2003 @ 19:50:
[...]

Waar dan?

Op de videorecorder zie ik drie iconen: DTS, Dolby Digital, en de derde kan ik niet herkennen, maar volgens jou moet er dus nog een zijn?

edit:
Er lijkt iets te zitten onder een van de punten van de ster...
Op de dvd speler, helemaal bovenin, staat in het klein allemaal formaten, daar naast mp3, ook nouwelijks telezen, volgens mij staat daar vcd.

offtopic:
Het is trouwens dvd speler :+

[ Voor 6% gewijzigd door Plofkotje op 01-07-2003 19:54 ]

• DUX
  • Nu online

DUX

Plofkotje schreef op 01 July 2003 @ 19:53:
Op de dvd speler, helemaal bovenin, staat in het klein allemaal formaten, daar naast mp3, ook nouwelijks telezen, volgens mij staat daar vcd.

offtopic:
Het is trouwens dvd speler :+
Doel je op de tekst die bovenin op de speler staat? Volgens mij kan daar vanalles staan. :+ Weet je, als iemand nou een beter scan kan maken van deze brochure zou het allemaal opgelost kunnen zijn :)

offtopic:
Het is DVD-speler hoor :>

• Plofkotje
Ik doel inderdaad op die tekst bovenin.

Verwijderd

Ga naar de winkel en vraag het?

Ik denk trouwens dat hij al weg is want vaak vliegen die dingen in dat blad van de kruidvat voor zo'n prijs over de toonbank.

Verwijderd

Weet iemand hoe je deze dvd-speler regiovrij maakt ???
Alvast bedankt

Verwijderd

Misschien moet je ff naar Kruidvat kruipen en op de doos kijken? Nee niet nu, maar morgen!
Ga ik in ieder geval doen! Als ie goed is is ie weg!

• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
wel jammer dat hij geen AC3/DTS decoder aanboord heeft, moet ik weer een nieuwe versterker kopen, ben ik toch nog duur uit

Verwijderd

sebas_82 schreef op 01 July 2003 @ 20:11:
wel jammer dat hij geen AC3/DTS decoder aanboord heeft, moet ik weer een nieuwe versterker kopen, ben ik toch nog duur uit
mja, voor 80 pleuro moet je niet alles willen hebben.

• arjandijk162
  • Laatst online: 10:45
de goedkoopsten hebben meestal geen svcd ondersteuning, soms vcd, ga de blokker dvd topics maar na

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33
LOL voor 80 euro 8)7, yeah right

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

M'n zus heeft deze van de week gekocht en ja dit aparaat speelt m'n zelf gebrande VCD's en SVCD's perfect af. Of ie gebrande dvd's afspeelt weet ik niet want die heb ik geen...

Verder best aardig dingetje. Werkt goed en ziet er nog best 'stylisch' uit :*)

• arjandijk162
  • Laatst online: 10:45
ik vraag me ook af waarom alle mooie dingen altijd geld moeten kosten >:)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12
Toch ff omhoog geschopt! Is weer in de aanbieding bij de Trekpleister, maar nu zelfs voor 49,95!!!
Veel zinnige replies heb ik hier tot nu toe nog niet gelezen, maar zijn er onder de tweakers lieden die zich er niet voor schamen zo'n cheapo dvdplayertje te bezitten? Zoja, graag wat info; regiovrij, macrovision off, mp3 id-tags, misschien wel capabel mp3dvd's lezen? Kooommaar, kommaar...... :+

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-03 08:32
deze dus
Afbeeldingslocatie: http://trekpleister.amercom.nl/files/magazine/magazine_46_pagina_1_groot.jpg

volgens mij exact dezelfde

• Vulcan750
  • Laatst online: 20:12
Yep, t'is dezelfde; type dvd100.......

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Weet niet wat ie wel en niet kan. Maar bij de trekpleister kost ie 49.95!
http://trekpleister.amerc...azine/pdf_46_pagina_1.pdf

Verwijderd

oeps net te laat

• Blasterxp
  • Niet online
Yup, volgens mij ook :)

• job
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

bij de harense smit is deze speler te koop: http://www.dvdrhelp.com/d...9&Search=Search&#comments
deze speelt cd/cdr/dvd/dvd-r(w)/dvd+r(w)/(s)vcd/mp3/mwa enz..

kan je beter die kopen.
goedkoper (50 euro namelijk)
en hij kan meer.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 19-08-2003 14:46 ]

• Bware81
damster schreef op 19 augustus 2003 @ 14:46:
bij de harense smit is deze speler te koop: http://www.dvdrhelp.com/d...9&Search=Search&#comments
deze speelt cd/cdr/dvd/dvd-r(w)/dvd+r(w)/(s)vcd/mp3/mwa enz..

kan je beter die kopen.
goedkoper (50 euro namelijk)
en hij kan meer.
en vanaf wanneer is dat?

.. ben net bij trekpleister geweest na aanleiding dit topic mar ze waren overal op in tilburg en omstreken :(

Verwijderd

Op? Tip! Ga even naar een winkel van block, hier heb ik voor mijzelf een Marquant DVD-333K gehaad, Prima speelt alles en heeft een 5.1 decoder onboard, kostte 69,99 euro excl. verwijderings bijdrage t.w.v. 3 euro. en deze week heb ik voor mijn ouders een Apex AD-2710 gehaald, zelfde specs als de Tom-tom., kostbrijs 59,99 excl. verwijderings bijdrage. bijde spelers zijn regio vrij (ik heb hier een paar regio 1 dvd's) op de doos van de apex staat wel dat hij alleen regio 2 ondertsteund, maar de regio 1 dvd werkt prima. voor een speler gewoon naar de balie lopen en vragen, ze staan niet in de winken (hier in Leiden niet tenminste.)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

jah die marquant is echt relexed, doet ook DTS (decoder onboard) en HDCD's :P echt ALLES dus (nee alleen geen SACD's) :)

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Veel zinnige replies heb ik hier tot nu toe nog niet gelezen, maar zijn er onder de tweakers lieden die zich er niet voor schamen zo'n cheapo dvdplayertje te bezitten? Zoja, graag wat info; regiovrij, macrovision off, mp3 id-tags, misschien wel capabel mp3dvd's lezen? Kooommaar, kommaar......
Kom maar? Mijn zusje heeft drie spelers van dit soort Pipo de Clown merken gehad (Cyberhome, Finlux), alledrie binnen een half jaar naar de filistijnen. Afgezien van de waardeloze beeldkwaliteit en het matige geluid (de Finlux had een component aansluiting waarover het beeld behoorlijk was, maar wie koopt er nou een Finlux als hij een display met component ingangen heeft?).

DAT is wat ik tegen heb op dit soort spelers.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op 19 August 2003 @ 17:53:
[...]

Kom maar? Mijn zusje heeft drie spelers van dit soort Pipo de Clown merken gehad (Cyberhome, Finlux), alledrie binnen een half jaar naar de filistijnen. Afgezien van de waardeloze beeldkwaliteit en het matige geluid (de Finlux had een component aansluiting waarover het beeld behoorlijk was, maar wie koopt er nou een Finlux als hij een display met component ingangen heeft?).

DAT is wat ik tegen heb op dit soort spelers.
en wij niet, want 50-70 euro voor een dvd speler is geen geld, en er zit een jaar garantie op + dat de speler meer formaten ondersteund dan een "echte merkspeler". en beeldkwaliteit? ik heb een philips, een marquant en dan nog de apex van m'n ouders. de philips was 450 euro (3 jaar en al naar de kl*te ,niet regio vrij, geen cd-r ondersteuning, een van de eerste.) de andere spelers: zie post hierboven. de beeldkwaliteit van de oude philips is slechter dan die van de apex en de marquant. het beeld van de marquant is scherper, maar de apex is ook zeer acceptabel. als je naar prijs/prestatie kijkt zijn het hele redelijke spelers voor het geld en gaat de speler over 1 jaar stuk? geen punt, ik koop gewoon een ander. en stel dat de speler 5-6-7 of nog meer jaren meegaat dan heb ik toch een goede koop gehad of niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 18:43 ]

Pagina: 1