Toon posts:

[outlook 2000] afzender naam veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnen het bedrijf gebruiken we exchange 2000 + outlook 2000.
Ik wil graag bij een account haar afzender naam verandere naar een andere naam.
Ik heb het volgende al geprobeerd:

Binnen Active directory heb ik zijn display name veranderd. Maar ik kreeg als afzender bij het zenden van mails het oude naam te zien.

En in outlook heb ik geen optie accounts. Komt dit doordat ik outlook in combinatie met exchange gebruikt?

Kortom waar kan ik dit instellen om de afzendernaam van je zelf te kunnen veranderen?

Verwijderd

maken jullie gebruik van LDAP?
bij ons worden de gegevens synchronised met LDAP waardoor een verandering van Display name in Active Directory weer ongedaan wordt gemaakt.
tis maar een idee. :7

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 16:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 16:00:
maken jullie gebruik van LDAP?
bij ons worden de gegevens synchronised met LDAP waardoor een verandering van Display name in Active Directory weer ongedaan wordt gemaakt.
tis maar een idee. :7
ja we gebruiken LDAP

Kan het ook zijn dat de instellingen (display name, firstname,lastname etc.) van Active Directory niet doorgevoerd zijn? Gebeurd dit pas na een aantal uren?!

Verwijderd

geen idee.. hangt de betreffende PC ook in Active Directory? (of..hoe zeg je dat :?)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 16:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 16:20:
geen idee.. hangt de betreffende PC ook in Active Directory? (of..hoe zeg je dat :?)
inmiddels al opgelost.... je moest een paar uur wachten voor dat het doorgevoerd is.
Maar in ieder geval bedankt voor je tips...;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 23:23:
[...]

inmiddels al opgelost.... je moest een paar uur wachten voor dat het doorgevoerd is.
Maar in ieder geval bedankt voor je tips...;)
Is er een manier in windows 2000 server om de gegevens (zoals het veranderen display names) van Active directory gelijk door te voeren?
Pagina: 1