Van voren af aan! DSL/Kabel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-04 22:43
Hi,

'K ben pas verhuisd en heb nog noppes. Geen telefoon, (dus) geen DSL, heb wel tv maar geen kabel (essent) internet.

Nu vroeg ik me af of het interessant is om bij een ander dan kpn een deal te sluiten voor telefoon en DSL.

Of het gewoon bij mijn mobiel van €30 per maand en een essent abo van €29,95 te houden.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met spraakdiensten anders dan die van kpn? Ik dacht dat Cistron deed aanbood maar daar zie ik niets meer van.

Tja het is moeilijk..

Verwijderd

je kan een abbo nemen op kpn, telefoonlijn. Dan vraag je adsl aan bij bbned, en dan kan je je telefoon abbo weer opzeggen.
Je kan dan een abbo nemen op telefoon via je internet. In 1 van de maandelijkse computerbladen heb ik toevallig zo'n test zien staan ( weet nie of ik naam mag noemen van t blad)
Dit is goedkoper dan bellen via kpn, en je hebt ook nog eens snel internet! sneller dan adsl van kpn.

dit grapje kost je denk wel heel erg veel geld :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 14:07 ]

• oNNoZeLe
Maar je zit toch al met een minimale contract duur van 1 jaar bij kpn? voor de rest vind ik het best slim.. je kunt de naam van dat blad mailen, koenb@hotmail.com.

Maar is het niet zo dat je een telefoonlijn bij KPN nodig hebt om te DSL'en.

Verwijderd

dat is dus juist het mooie bij bbned. Je hebt wel een lijn nodig van kpn, maar als je adsl er ligt, heb je geen lijn meer nodig, en heb je dus helemaal niets met knp te maken :7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 14:06:dit grapje kost je denk wel heel erg veel geld :/
Klopt.. want het KPN abonnement wat je aanvraagt geld ook voor een jaar..
oNNoZeLe schreef op 01 juli 2003 @ 14:10:
Maar is het niet zo dat je een telefoonlijn bij KPN nodig hebt om te DSL'en.
Hoe wil je dat dan doen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 14:16 ]

• oNNoZeLe
Trackz, eigenlijk precies zoals ik het schrijf. Je zult toch een telefoon lijn nodig hebben om te kunnen dsl'en? Op het moment heb ik geen gehoor op de telefoonlijn dus ik denk dat ie niet aangesloten is (fysiek lijkt me).

Verwijderd

versatel heeft dsl (heel goedkoop) en telefoon in 1 pakket, kijk maar op de site :) hebben wij ook

Verwijderd

in dit blad staat dat onderwerp, en de titel van het stukje is bellen via het internet
"weg met de vaste lijn". Dit geldt dus alleen als je bbned of babyXL neemt.

You've got mail onnozele ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 14:28 ]

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
je kan een abbo nemen op kpn, telefoonlijn. Dan vraag je adsl aan bij bbned, en dan kan je je telefoon abbo weer opzeggen.
Ik vind dit ook wel intressant.. Waarschijnlijk neem ik een TweakDSL abbo, a.s. donderdag word mijn vaste telefoonlijn opgeleverd.
Als ik dus TweakDSL werkend heb zo ik in principe de KPN opkunnen zeggen terwijl mijn internet verbinding blijft werken?

Verwijderd

ONNoZeLe...
1. Je zult toch een telefoon lijn nodig hebben om te kunnen dsl'en?
2. Maar is het niet zo dat je een telefoonlijn bij KPN nodig hebt om te DSL'en.
Tegenstrijdig ?

• oNNoZeLe
Trackz, sorry mischien een verkeerde woordkeuze maar bedoel eigenlijk hetzelfde in die 2 zinnen. haha :P

Verwijderd

ok dan..dat hoopte ik al .. dacht al dat ik weer toe was aan een nieuwe bak koffie :)

Verwijderd

bakje koffie? biertjuh zal je bedoelen O-)

Verwijderd

ps. nog een idee, neem kabelinternet :P ken je ook mee bellen. Toch iets goedkoper dan mijn vorige idee

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 15:16:
ps. nog een idee, neem kabelinternet :P ken je ook mee bellen. Toch iets goedkoper dan mijn vorige idee
foutje, ik had moeten editen. Het spijt me mensen (8>

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zo, en dicht.

TS'er mag het nog een keer proberen, en dan zonder mailtjes buiten het forum om, omdat dat de thread volslagen nutteloos maakt voor iedereen die 't leest. En de gezellige onderonsjes mogen de volgende keer ook achterwege blijven.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.