Toon posts:

[Mozilla] trager sinds update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk al sinds een aantal weken met Mozilla 1.3.1. Ik gebruik hierbij de MultiZilla plugin. De eerste paar weken werkte het echt super snel qua beeldopbouw. Maar toen de versie 1.4RC3 uitkwam dacht ik laat ik maar eens kijken wat er aan verbeterd is. Ik vodn 1.4RC3 een stuk trager en ben teruggegaan naar 1.3.1 maar dit loste het probleem niet op. Zelfs het volledig verwijderen van 1.3.1 en het daarna opnieuw installeren loste het probleem niet op.

Nou vraag ik me dus af of het nou heel erg uitzonderlijk was dat 1.3.1 zo supersnel was bij mij, of dat er ergens iets verkeerd staat ingesteld.

Ik draai WinXP Professional Sp1...

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 15:09

Apache

amateur software devver

probeer de 1.4 final ff, is net uit.

Heb je toevallig ook vage plugins geinstalleerd?

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal die final eens downloaden... Kijken of het dan beter wordt.

Ik heb geen vage plugins geinstalleerd, alleen MultiZilla, omdat die wat handige opties voor de tabs heeft. Daar zou het dus niet aan mogen liggen, omdat ik die er eerst ook op had.

Verwijderd

rc3 == final, kijk maar naar build nummer

Verwijderd

Hmm, ik vind 1.4 net zo snel eigenlijk :P merk iig nog niet veel verschil qua snelheid

Verwijderd

Als je gaat updaten is het wel handig om je oude profile te deleten (wel even een back-up maken, vooral van je bookmarks). En check even of Multizilla wel samenwerkt met 1.4; het kan best zijn dat je ook de plug-in moet updaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zal straks als 1.4 binnen is die profile deleten (ben nog bezig met downloaden op een lage snelheid omdat m'n zusje begon te zeure dat het internet traag werd), dat heb ik namelijk de vorige keren niet gedaan, dus dat zal het dan wel zijn...

tnx voor de hulp in ieder geval :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 13:59:
Als je gaat updaten is het wel handig om je oude profile te deleten
waarom ?? ik heb zowat elke release (alphas, betas, RC's ...) sinds 1.0 gebruikt en nog nooit m'n profile gedelete ... gewoon oude versie uninstallen en dan de nieuwe installeren. kun je gelijk verder ; mailsettings, plugins, alles werkt ...

Goner

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 14:27:
[...]
waarom ?? ik heb zowat elke release (alphas, betas, RC's ...) sinds 1.0 gebruikt en nog nooit m'n profile gedelete ... gewoon oude versie uninstallen en dan de nieuwe installeren. kun je gelijk verder ; mailsettings, plugins, alles werkt ...

Goner
jah idd, nog nooit problemen mee gehad...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 14:27:
[...]
Alles werkt... bij jou, ja.
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 14:29:
jah idd, nog nooit problemen mee gehad...
Inderdaad: jij niet.

Maar kennelijk heeft de TS wèl problemen, en die zouden veroorzaakt kunnen worden door problemen met het profiel. Niet voor niets wordt bij de laatste Firebird versie aangeraden het oude profiel te verwijderen (zeker als er ook daadwerkelijk problemen optreden).

De TS vraagt om tips om zijn probleem op te lossen; deleten van het profiel is een mogelijkheid. Hebben jullie misschien ook nog nuttige suggesties? |:(

Verwijderd

Topicstarter
Het verwijderen van het profiel helpt inderdaad, bij mij heeft dat het probleem opgelost. Ik heb er wel weer 1.3.1 opgezet omdat ik met 1.4 de hele tijd de tabs aan de rechterkant van het scherm toegevoegd kreeg.

Maar het werkt in ieder geval weer, dus bedankt iedereen voor de hulp.
Pagina: 1