Toon posts:

Netwerk tool(s)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

We hebben thuis een netwerk (uiteraard :P). Nu wordt er nog wel eens wat gekopieerd van pc naar pc. Als er iets wordt gekopieerd zie ik dat nu aan m'n DU-Meter die een upload heeft van 8mb/s o.i.d. Het vervelende vind ik dat ik niet kan zien WAT er gekopieerd word/ge-upload wordt. (Dit zou ik graag willen ivm meer controle)

Heeft iemand enig idee of hiervoor iets bestaat, een uitgebreide DU-meter o.i.d.
Alvast bedankt :)

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 15:06

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Dat kan gewoon in Windows :)

'Configuratiescherm' > 'Systeembeheer' > 'Computerbeheer' > +-je bij 'Gedeelde mappen' > 'Geopende bestanden'

En met Sessies kun je zien met wie je verbonden bent.

[ Voor 31% gewijzigd door DUX op 01-07-2003 13:24 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 22:28
Als je Windows XP Pro gebruikt, kun je de rechtermuisknop op deze computer doen, en vervolgens manage (of beheren) kiezen. In het overzicht wat je dan krijgt, staat een Gedeelde Mappen item (Shared Folders). Daaronder staat dan weer welke sessies er zijn en welke bestanden er worden gebruikt. Wellicht dat dat een oplossing voor je is. Misschien werkt bovenstaande ook voor de Home editie maar dat weet ik niet zeker.

PSN: PcDCch

Verwijderd

Topicstarter
:7

Thnx voor de snelle reply :) Nooit geweten |:(
Ik sta trouwens nog wel open voor een proggie zoals DU-Meter die dat laat zien, zodat het in een oog-opslag te zien is :)

Iig bedankt!