[PHP]/[IE] - extra contextmenu optie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilarisch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 18:21
Ik heb een php script geschreven welke een bron van een website pakt. Deze analyseert een aantal zaken wijzigd en weer uitspuugd.

Ik weet dat ik met:
code:
1
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\MenuExt

een extra optie aan het contextmenu kan toevoegen.
Met deze optie kan ik mij naar de bovengenoemde php pagina verwijzen.
Nu wil ik alleen dat ik de bron van de pagina mee stuur. De url is niet voldoende omdat het een dynamisch pagina is.

Is dit mogelijk en zo ja hoe?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:41

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

hilarisch schreef op 01 July 2003 @ 12:57:
De url is niet voldoende omdat het een dynamisch pagina is.
Je kan de bron toch gewoon opnieuw ophalen met de nodige post-variabelen (in de header) erbij dan?

Lees hier meer:
http://www.jamuk.com/php_faq.shtml?cat=2&faq=25

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilarisch
de pagina in kwestie kan ik niet op die manier op halen...

de bovengenoemde methode is volgens mij de enige manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Hoe wil je in godesnaam een lokale registry-setting wijzigen vanuit wat voor internet-app dan ook? :?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:27

pietje63

RTFM

dus je wilt een knop maken naar een pagina die niet zichzelf is omdat hij normaal dynamisch wordt opgebouwd en nu niet??

kun je niet beter een aparte versie van de pagina maken waar de knop naar verwijst?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

hilarisch schreef op 01 July 2003 @ 13:06:
de pagina in kwestie kan ik niet op die manier op halen...
Waarom niet? :?

Je hebt Post of Get. En beide kun je simuleren met PHP. Hoe dan ook. Dus het kan wel op die manier. Tis alleen even wat uitzoekwerk.
curry684 schreef op 01 July 2003 @ 13:37:
Hoe wil je in godesnaam een lokale registry-setting wijzigen vanuit wat voor internet-app dan ook? :?
Dat is volgens mij het idee niet. Hij heeft waarschijnlijk voor zichzelf een PHP pagina gemaakt en nu wil die die kunnen aanroepen middels een zelf aangemaakte knop in IE. Alleen kun je met IE niet de hele bron meegeven als Context-command argument.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Nu wil ik alleen dat ik de bron van de pagina mee stuur. De url is niet voldoende omdat het een dynamisch pagina is.
De enige manier lijkt me inderdaad de benodigde bron dmv een querystring naar de pagina die je oproept te versturen. Een andere manier is er afaik niet ...

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
kun je niet ipv http://www.example.com/page.php
view-source:http://www.example.com/page.php meegeven?

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilarisch
Waarom niet?
Je hebt Post of Get. En beide kun je simuleren met PHP. Hoe dan ook. Dus het kan wel op die manier. Tis alleen even wat uitzoekwerk.
de dynamische pagina is niet in mijn beheer dus daar kan ik niets aan veranderen...

voor de pagina moet ik mij eerst aanmelden dmv een ssl connectie en vervolgens nog op een 2tal links klikken...
Alleen kun je met IE niet de hele bron meegeven als Context-command argument.
dit is niet mogelijk? ook niet op de manier zoals SWINX zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

hilarisch schreef op 02 July 2003 @ 12:37:
[...]
de dynamische pagina is niet in mijn beheer dus daar kan ik niets aan veranderen...
Ik begrijp nog steeds niet waarom dat dan niet kan. Ik kan nu naar een server die niet in mijn beheer is een request doen, tezamen met alle benodigde post-vars die nodig waren, en het dynamische resultaat als source inlezen. Met PHP. En hoe dat gaat, staat in die link die ik al eerder gaf.

Ergo: Het is mogelijk een php te schrijven die een reply post hier in dit topic, zonder dat ik het post-reply-scherm zie of op "verstuur bericht" klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilarisch
mOrPhie schreef op 02 July 2003 @ 15:47:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet waarom dat dan niet kan. Ik kan nu naar een server die niet in mijn beheer is een request doen, tezamen met alle benodigde post-vars die nodig waren, en het dynamische resultaat als source inlezen. Met PHP. En hoe dat gaat, staat in die link die ik al eerder gaf.

Ergo: Het is mogelijk een php te schrijven die een reply post hier in dit topic, zonder dat ik het post-reply-scherm zie of op "verstuur bericht" klik.
Doordat er eerst een SSL connectie gemaakt moet worden kan dit niet.

En er worden niet elke keer dezelfde post-vars meegegeven. Er worden een aantal zaken geselecteerd op basis hiervan komt er een resultaat pagina.

Vervolgens wil ik de resultaat pagina (welke wel altijd hetzelfde formaat heeft) aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilarisch
*kick*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilarisch
*kick* :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
hilarisch schreef op 02 July 2003 @ 16:11:
[...]

Doordat er eerst een SSL connectie gemaakt moet worden kan dit niet.

En er worden niet elke keer dezelfde post-vars meegegeven. Er worden een aantal zaken geselecteerd op basis hiervan komt er een resultaat pagina.

Vervolgens wil ik de resultaat pagina (welke wel altijd hetzelfde formaat heeft) aanpassen.
Dan zal je zelf éérst de login pagina moeten binnen halen, daaruit alle waarden strippen, en die weer posten naar de resultaat pagina via de SSL verbinging.

Ik zie het probleem niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Met cURL kan je POST en GET simuleren en dat ondersteunt ook SSL verbindingen. Wat is het probleem?

If you can't beat them, try harder

Pagina: 1