Toon posts:

Repotec probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb gister in mijn repotec router nieuwe firmware gefashed. Dit is zonder problemen verlopen, echter de router werkt niet meer. De WAN aansluiting wordt niet herkend en hierin hoort de internet aansluiting te zitten. De interface van de router valt gewoon aan te roepen via 192.168.0.1
Hierin valt alles in te stellen, wat ik al heb geprobeerd.
Ik heb al geprobeerd een oudere firmware te vinden maar dat was vruchteloos.
Als iemand de de oudere versie van de repotec RP-IP515H heeft (< versie 1.4 release 30) wil ik deze proberen te flashen in de router.
Ik heb tevens al geprobeerd door firmware 1.4 r 30 meerdere keren in de router te flashen deze werkende krijgen.
Heeft iemand een oplossing hiervoor en/of een oudere versie firmware voor de router?

Verwijderd

Heb je de eventuele kabelmodem al gereset?
Meestal 30sec even de stekker eruit trekken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de kabelmodem niet gereset maar, als je de stekker van de kabelmodem in de pc deed dat deed i-net het verder weer.
Ik heb inmiddels het probleem opgelost.
In dit topic Repotec RP-IP515H instellingen tbv. mx-stream stond dat de sercomm firmware exact hetzelfde was, dus ik heb even op de site van sercomm gekeken en daar stond een oude versie van de firmware en die heb ik op hoop van zege in mijn router geflashed. En gelukkig pakt de router mijn inet verbinding weer op.

Maar igg bedankt voor het meedenken.
Een afrader dus om de laatste firmware van repotec te flashen, V 1.40 release 30 !!!!