Toon posts:

gastaccount in windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
PC's wil ik gaan beveiligen door middel van een gastaccount. Als ik instellingen vastlegd zijn deze na het uitloggen niet meer aanwezig.

weet iemand misschien hoe ik de instellingen toch nog kan vastleggen in gastaccount ????

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Waarom maak je dan gast-accounts? Je kan in een gast-account niets wijzigen aan de instellingen :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
als je een gast account wilt met eigen instellingen zal je hem anders moeten noemen
dus 'eengast' of 'vagegast' ofzo ;)

idd de standaard 'gast' of 'Guest' kan je niet wijzigen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• JeroenMeloen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 12:31
Maak gewoon een kopie van het administrator account, noem dit 'Gast1', en voila, kan je ALLES wat je maar wilt veranderen :)

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 00:58

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Je bedoelt dat je een account maakt en dat het profiel helemaal is verdwenen als je opnieuw aanlogt?
Heb dit probleem eens gehad op een NT4 bak. Een nieuw account onder een andere naam hielp toen. Dit probleem staat overigens in de knowledgebase van MS.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Verwijderd

Topicstarter
Disciplus-Simplex schreef op 01 July 2003 @ 11:47:
Je bedoelt dat je een account maakt en dat het profiel helemaal is verdwenen als je opnieuw aanlogt?
Heb dit probleem eens gehad op een NT4 bak. Een nieuw account onder een andere naam hielp toen. Dit probleem staat overigens in de knowledgebase van MS.
je heb idd gelijk.
Op windows XP heb ik eerst onder een nieuw gebruiker met de groep administrator alle instellingen vastgelegd. Vervolgens heb ik de groep administrator gewijzigd naar gastaccount. Alle instellingen staan er nog op.
Pagina: 1