Ik heb een "Leadtek TV2000 XP Deluxe TV Kaart PCI" hij werkt perfect op 1 ding na, als ik aan het opnemen ben dan loopt heel windows vast, het geluid speeld door maar voor de rest doet niets het meer, muis en toetsenbord reageren ook niet meer en het beeld staat stil.
Toen ik de kaart kocht(afgelope hcc) bouwde ik hem in me pc met windows xp pro, het probleem begoen toen al, 3 maanden later instaleerde ik windows 2000 en daar me liep me pc niet vast onder het opnemen.
Ik d8 nah oke nog eens met xp proberen, en weer vastlopen met sp1 en zonder sp1.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen ?
ik wil wel Windows xp Pro gebruiken.
Ik gebruik de drivers die bij de kaart zitten, die zijn ook gewoon voor xp, de nieuwe drivers die veranderen niets aan het probleem.
Toen ik de kaart kocht(afgelope hcc) bouwde ik hem in me pc met windows xp pro, het probleem begoen toen al, 3 maanden later instaleerde ik windows 2000 en daar me liep me pc niet vast onder het opnemen.
Ik d8 nah oke nog eens met xp proberen, en weer vastlopen met sp1 en zonder sp1.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen ?
ik wil wel Windows xp Pro gebruiken.
Ik gebruik de drivers die bij de kaart zitten, die zijn ook gewoon voor xp, de nieuwe drivers die veranderen niets aan het probleem.
Honda viertakt, often imitated, never duplicated!