Toon posts:

Webcam stop zetten in VB

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien hoe je een webcam weer kan uitzetten in visual basic. Ik krijg het wel voor elkaar om hem aan te zetten (lampje brand) en beeld op het scherm te vertonen, maar nou heb ik bij verschillende de programma's gezien dat je de Preview kan uit zetten, maar dan blijft het lampje branden op de webcam, alleen nadat ik het programma helemaal heb afgesloten is hij wel uit.

Heeft iemand hier misschien een voorbeeld van, dus dat ik het programma niet hoefd afte sluiten om de camera (lampje) uit tezetten

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 10:37

OZ-Gump

terug van weggeweest

Je post is niet helemaal duidelijk, misschien ook gedeeltelijk omdat er nogal wat (taal) fouten in staan. Het is me dus ook niet helemaal duidelijk wat je wil, maar ook niet wat je zelf al hebt geprobeerd en hoe je hem wel aan gezet krijgt. Het lijkt me namelijk dat uitzetten dan heel dichtbij moet zijn...

My personal website

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Ligt er aan welke instructies je driver of dll allemaal heeft.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Compleet onbegrijpelijke openingspost, ga eens hard de FAQ's doorlezen en vooral de 'QuickStart' want in deze toestand laat ik 'm niet openstaan. Je mist ALLE benodigde informatie.

Gelukkig ben ik gevorderd begrijpend lezer en zoek je deze pagina: http://msdn.microsoft.com...vicap_1upj.asp?frame=true

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.