Ik ben al een tijdje bezig mijn waterkoeling in orde te krijgen...
Keb al een pompje besteld (hydro L20), keb al een prachtig radje...
en ik heb fans, grote sterke bijna opstijgende fans...
mijn fans heb ik gekocht bij een ijzerboer / vanalles-en-nog-wa-handelaar die wist er ook niks over
Het gaat op 2 * 120mm fans
Merk Tobischi (Tobishi Kosan co.LTD)
Type 4506
100VAC 50/60hz
Als ik ze serieel aan het lichtnet hang (230V/2 = 115V) en ik richt ze beide naar dezelfde kant dan voel ik ze 3,5 meter verderop nog steeds...
en het geluid is meer dan van een stofzuiger
hier zit dus mijn probleem, om m'n fans wat te temmen heb ik een 5 standen schakelaar gehaald.
stand 1 is VOLLLE kracht
stand 2, 3 en 4 zijn respectievelijk 75%, 50% en 25%
stand 5 is UIT.
om te wete wat voor weerstanden ik moet hebben voor de stappen 2 / 4 moet ik meer specs weten van m'n fans.
De GOT search, Google, Altavista, tweakers.net, ilse, vindex en vinden.nl hebben me niks opgeleverd...
wie kan me helpe op zoek na de specs zodat ik ermee vooruit kan, of kent dit merk/deze fans
Keb al een pompje besteld (hydro L20), keb al een prachtig radje...
en ik heb fans, grote sterke bijna opstijgende fans...
mijn fans heb ik gekocht bij een ijzerboer / vanalles-en-nog-wa-handelaar die wist er ook niks over
Het gaat op 2 * 120mm fans
Merk Tobischi (Tobishi Kosan co.LTD)
Type 4506
100VAC 50/60hz
Als ik ze serieel aan het lichtnet hang (230V/2 = 115V) en ik richt ze beide naar dezelfde kant dan voel ik ze 3,5 meter verderop nog steeds...
en het geluid is meer dan van een stofzuiger
hier zit dus mijn probleem, om m'n fans wat te temmen heb ik een 5 standen schakelaar gehaald.
stand 1 is VOLLLE kracht
stand 2, 3 en 4 zijn respectievelijk 75%, 50% en 25%
stand 5 is UIT.
om te wete wat voor weerstanden ik moet hebben voor de stappen 2 / 4 moet ik meer specs weten van m'n fans.
De GOT search, Google, Altavista, tweakers.net, ilse, vindex en vinden.nl hebben me niks opgeleverd...
wie kan me helpe op zoek na de specs zodat ik ermee vooruit kan, of kent dit merk/deze fans
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 10:29 ]