Toon posts:

Soundblaster Live 5.1 -> surround of gewoon 4 speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Heb sinds een paar dagen de Soundblaster Live 5.1 (digital). Heb geen surround versterker set, maar gewoon op de front out een aparte versterker en op de back out een aparte versterker. Zo heb ik in totaal nu dus 4 boxen.
Met die config in Windows (quadrafonisch) werkt het goed nu in zowel winamp en mediaplayer. :*)
Probleem is alleen: die achterste luidsprekers geven gewoon hetzelfde als de voorste luidsprekers... hoort dit zo?? }:O Ik was namelijk in de veronderstelling dat ik door die achterste alleen wat van die "dichtslaande deuren en auto's" kreeg te horen.. ik bedoel wat is dan het nut van die zogenaamde 5.1 dolby surround?? :?

Groente,
Bas.

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

sja ben bang dat je dan toch echt ff originele spullen moet gaan halen, ik heb een SBLive 5.1 en een dtt2200 bolby surround setje en alles werkt naar behoren.
dus wat jij probeert zal niet helemaal gaan lukken...

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Daar staat het helemaal in uitgelegd :)

Een volgende keer eerst even een zoekopdracht geven, dan krijg je in de meeste gevallen meteen een antwoord op je vraag :)

Dit topic is gesloten.