Toon posts:

applicatie die meerdere webcams in een scherm weergeeft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat ik dit bericht een aantal dagen terug ook al geplaatst had maar ik kan het nergens terug vinden ook niet met behulp van de search. Dus als het verplaatst is of iets dergelijks dan hierbij mijn excuses.

Ik zoek een applicatie die 8-16 webcams in een keer op monitor kan weergeven zonder dat er voor de rest nog allerlei knoppen en dergelijke om heen zitten, een beetje het idee zoals je ook ziet op een overzichts kanaal op televisie.

Mijn zoektocht langs allerlei download site's heeft mij niks opgeleverd. Ik vermoed dat het een programma moet zijn dat normaal gebruikt wordt voor beveiligings doeleinden. De webcams hangen allemaal locaal aan de pc via meerdere usb poorten.

Iemand een suggestie?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:07

momania

iPhone 30! Bam!

Toch vind ik met Google wel wat sites die interessant kunnen zijn voor je:
[google=multiple,webcam,software]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat al die software bedoelt is voor het uploaden naar een ftp/web server en niet in staat is om meerdere webcams te gelijk te laten zien tenzij je meerder instanties van het programma opent en dan staat het hele scherm vol met knoppen en menu balken en krijg ik niet meer dan 6 camera's op het scherm.