Sinds een dag of twee, veranderd mijn display picture van zelf. Elke keer als ik opnieuw inlog, is het weer een anders plaatje.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoe kan ik dit oplossen?
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Precies hetzelfde hier + mijn achtergrond van msn veranderd ook elke keer terwijl ik toch 1tje als standaard heb ingesteldVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 08:57:
Sinds een dag of twee, veranderd mijn display picture van zelf. Elke keer als ik opnieuw inlog, is het weer een anders plaatje.![]()
Hoe kan ik dit oplossen?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X
Het is wel een idee, maar ik heb meer gebruikers op deze computer. Zijn die anderen plaatjes dan ook bij hun verwijderd?Skar schreef op 01 July 2003 @ 09:12:
Ik heb dat wisselen van het plaatje opgelost door gewoon alle andere plaatjes te verwijderen. Nu springt hij gewoon automatisch naar mijn eigen gekozen plaatje
Misschien dat dat een oplossing is? (gewoon plaatjes verwijderen in MSN 6)
Lijkt me stug dat het geen beta is, gezien de final pas over een paar maanden uit komt. Er mag dan wel geen beta in je balk meer staan, maar dat is het nog wel.Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 09:09:
Bij mij is het steeds een anders plaatjeEn ik heb de finial al volgens mij, het is iig geen beta meer.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25