"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Gewoon netjes je systeem uitzetten.
Kaart eruit kaart erin.
Opstarten en de pc in de gaten houden.
RH 9 en zijn voorgangers hebben een systeem waarmee nieuwe hardware word gedetecteerd.
Of jou kaart nu optimaal gaat werken dat weet ik niet, maar je zal zeker beeld krijgen en je systeem zal ook zeker starten.
Kaart eruit kaart erin.
Opstarten en de pc in de gaten houden.
RH 9 en zijn voorgangers hebben een systeem waarmee nieuwe hardware word gedetecteerd.
Of jou kaart nu optimaal gaat werken dat weet ik niet, maar je zal zeker beeld krijgen en je systeem zal ook zeker starten.
Jaja de paprika
De beste tip die ik je kan geven, is even bij XFree86 of RedHat gaan kijken of die 'FX5200' ondersteund wordt door Xfree86.
Aangezien ik niet het idee krijg dat je enig vooronderzoek hebt gedaan voordat je dit topic maakte, gaat dit topic op slot.
Kijk ook s.v.p. eens NOS policy - updated 01/04/03 door om te zien wat we wel van een startposting verwachten.
Aangezien ik niet het idee krijg dat je enig vooronderzoek hebt gedaan voordat je dit topic maakte, gaat dit topic op slot.
Kijk ook s.v.p. eens NOS policy - updated 01/04/03 door om te zien wat we wel van een startposting verwachten.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()