Spelen mensen hier utopia?
http://games.swirve.com/utopia
Morgenvroeg begint de nieuwe age dus ben er snel bij

Ik had tevens een vraagje..
In dit spel speel ik in een goed kingdom, je speelt namelijk met 25 provinces samen. Nu hebben wij een actief tema van 18 spelers, en dat willen wij uitbreiden naar 25 spelers.. Je kan achter niet zomaar een account createn, je land namelijk random in een kingdom, en er zijn heeeeel veel kingdoms.
Daar hebben we scripten voor uitgevonden, het aanmaken van vele accounts. Probleem is echter dat dit erg moeilijk is geworden, scripts moeten accounts namen geven, want funny names worden meteen weer verwijderd. Verder moet er account info zijn, naam, adres ect die allemaal uit een adressenbestand gehaald worden.
Last en tevens het aller moeilijkst, proxy's
Per ip kan 1 account geregged worden, we hebben lijsten met proxies, maar de maker van het spel heeft dus alle standaard proxy's van de standaard sites geblokeerd..
Iemand die een ideetje heeft waar we een goede, lijst proxy's halen die niet zomaar te krijgen is? Wist dus niet waar dit te plaatsen, maar ik neem aan dat er mensen met verstand zijn hier
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.