Beste medetweakmensjes,
Ik zit al heel lang in mijn hoofd met een idee over de cpu markt.
Zelf Vind ik dat bijvoorbeeld: Ati en Nvidia samen een processor + bios zouden moeten maken.
Het zou gaan om een moederbord is die Aan de standaard voeldoet, van DUAL DDR II, Hun eigen chipset, hun eigen socket, wel gewoon pci en agp.
Het moederbord is bijna uniek aan een ASUS, en zal ook even goed presteren als een asus.
Chipset naam is nog onbekend
En hier is hij dan
Abos® !

Uitgerust met:
5 pci,
1x agp 8x,
6x dual DDR II sloten, MAX 6GB (6x 1gb)
Verder Zou het gaan om de
AtiForce Pention Die zal draaien op 5Ghz,
Volledig 3D, T&L. en alle functies van de Radeon 9800 en de Geforce FX 5900 Ultra die hier in verwerkt zijn.

Processor zal een bandbreedte krijgen van CA 20GB Per sec.
Verder is de processor 64bit met natuurlijk 32bit ondersteuning.
Verder is hij voorzien van HT.
Oke, genoeg slap gelul..
Wat ik hier mee probeer te zeggen.
Zou het niet de PERfecte oplossing zijn?
We hebben Intel en amd als cpu marktleiders.
ATi en Nvidia als beste videokaart makers.
Aangezien veel mensen nog wel willen kiezen,
Zou het mij gewoon een onwijs goed idee lijken als Nvidia en ATI samen een cpu + bios gaan maken.
Waarom?
Hun hebben al perfecte technology die ze waarschijnlijk ook in een cpu zouden kunnen verwerken.
Verder op het moederbord zouden ze alle functies van de Radeon 9800 Pro en de Geforce FX 5900 ULTRA zo kunnen verwerken dat je bijvoorbeeld:
1gb Intern geheugen hebt.
In de bios kun je zeggen van: ik wil 512MB van mijn geheugen voor me videokaart gebruiken.
Waneer je dus een nieuwe cpu koopt upgrade of downgrade je gelijk je videokaart.
Natuurlijk zal dit ook voorsnelheids verlies geven.
Maar ik denk zelf als hun het saampjes goed oplossen dat het gewoon een hele goede oplossing zou zijn.
Want wie wil nou niet: Je neemt een snellere cpu, en je upgrade gelijk je videokaart, verder zou het heel handig zijn voor mensen met onwijs veel geheugen dat hun kunnen zeggen. Ik neem 1gb voor me videokaart en de rest voor het systeem.
Zo blijf je inpriciepe altijd up-2-date omdat je je videokaart afhankelijk van je cpu en geheugen sneller kan maken.
Verder zal het ook handig zijn om bijvoorbeeld in de bios een optie te hebben dat je je videokaart snelheid kan instellen:
Voorbeeld: je neemt een 5Ghz Processor, en je wil 3Ghz overhouden, want dat is genoeg voor games.. Dan zeg je ik maak me videokaart 2Ghz.
Even op een rij:
Specs wat je kan hebben:
5Ghz AtiForce pention Processor met 2gb Dual DDR II geheugen.
Je stelt in de bios het volgende in:
Video Speed: 2Ghz
Video Memory: 1GB
Je system specs zijn dan eigenlijk:
3Ghz met 1gb Dual DDR II en je heb een videokaart die op 2Ghz draait met 1GB Ram.
Het zou natuurlijk aan mij kunnen liggen dat ik dit gewoon DE oplossing vind.
Wat vinden de mede tweakers van dit idee?
btw: als dit niet mag of hij staat verkeerd zeg het dan even of verplaats hem
Ik zit al heel lang in mijn hoofd met een idee over de cpu markt.
Zelf Vind ik dat bijvoorbeeld: Ati en Nvidia samen een processor + bios zouden moeten maken.
Het zou gaan om een moederbord is die Aan de standaard voeldoet, van DUAL DDR II, Hun eigen chipset, hun eigen socket, wel gewoon pci en agp.
Het moederbord is bijna uniek aan een ASUS, en zal ook even goed presteren als een asus.
Chipset naam is nog onbekend
En hier is hij dan
Abos® !
Uitgerust met:
5 pci,
1x agp 8x,
6x dual DDR II sloten, MAX 6GB (6x 1gb)
Verder Zou het gaan om de
AtiForce Pention Die zal draaien op 5Ghz,
Volledig 3D, T&L. en alle functies van de Radeon 9800 en de Geforce FX 5900 Ultra die hier in verwerkt zijn.
Processor zal een bandbreedte krijgen van CA 20GB Per sec.
Verder is de processor 64bit met natuurlijk 32bit ondersteuning.
Verder is hij voorzien van HT.
Oke, genoeg slap gelul..
Wat ik hier mee probeer te zeggen.
Zou het niet de PERfecte oplossing zijn?
We hebben Intel en amd als cpu marktleiders.
ATi en Nvidia als beste videokaart makers.
Aangezien veel mensen nog wel willen kiezen,
Zou het mij gewoon een onwijs goed idee lijken als Nvidia en ATI samen een cpu + bios gaan maken.
Waarom?
Hun hebben al perfecte technology die ze waarschijnlijk ook in een cpu zouden kunnen verwerken.
Verder op het moederbord zouden ze alle functies van de Radeon 9800 Pro en de Geforce FX 5900 ULTRA zo kunnen verwerken dat je bijvoorbeeld:
1gb Intern geheugen hebt.
In de bios kun je zeggen van: ik wil 512MB van mijn geheugen voor me videokaart gebruiken.
Waneer je dus een nieuwe cpu koopt upgrade of downgrade je gelijk je videokaart.
Natuurlijk zal dit ook voorsnelheids verlies geven.
Maar ik denk zelf als hun het saampjes goed oplossen dat het gewoon een hele goede oplossing zou zijn.
Want wie wil nou niet: Je neemt een snellere cpu, en je upgrade gelijk je videokaart, verder zou het heel handig zijn voor mensen met onwijs veel geheugen dat hun kunnen zeggen. Ik neem 1gb voor me videokaart en de rest voor het systeem.
Zo blijf je inpriciepe altijd up-2-date omdat je je videokaart afhankelijk van je cpu en geheugen sneller kan maken.
Verder zal het ook handig zijn om bijvoorbeeld in de bios een optie te hebben dat je je videokaart snelheid kan instellen:
Voorbeeld: je neemt een 5Ghz Processor, en je wil 3Ghz overhouden, want dat is genoeg voor games.. Dan zeg je ik maak me videokaart 2Ghz.
Even op een rij:
Specs wat je kan hebben:
5Ghz AtiForce pention Processor met 2gb Dual DDR II geheugen.
Je stelt in de bios het volgende in:
Video Speed: 2Ghz
Video Memory: 1GB
Je system specs zijn dan eigenlijk:
3Ghz met 1gb Dual DDR II en je heb een videokaart die op 2Ghz draait met 1GB Ram.
Het zou natuurlijk aan mij kunnen liggen dat ik dit gewoon DE oplossing vind.
Wat vinden de mede tweakers van dit idee?
btw: als dit niet mag of hij staat verkeerd zeg het dan even of verplaats hem