Beste mensen, gisteren heb ik dan eindelijk mijn Senao laptop kaartje binnen gehad.
Man man man, wat een verschil met de avaya & intel-kaart die ik tot nu toe heb gebruikt.
Echt het bereik is met 400 meter toegenomen, en op het dak van mijn werk vond ik met de avaya kaar 0 verbindingen en met een 8dbi omni 1tjuuuh.
Welnu, met de Senao met 2 kleine opsteek anbtennetjes vond ik er al 3 en met de 8dbi omni 7 !!!!!!!
Ook de software prima geregeld.
Spec`s: 23 Dbi 200mw
11mbs helaas nog geen 22 mbs of 8011 G ondersteuning.
Deze topic heb ik dus geopend voor allen die er 1 gaan kopen, een super aanrader!!!!
Heb hem gekocht bij zx-yagie voor 89 euro.
-----------------
Tweakers die er al 1tje hebben laat even weten hoe hij bevalt.
wie weet er overgens hoe je deze kaart net als in linux naar 249 mW kan brengen?
Man man man, wat een verschil met de avaya & intel-kaart die ik tot nu toe heb gebruikt.
Echt het bereik is met 400 meter toegenomen, en op het dak van mijn werk vond ik met de avaya kaar 0 verbindingen en met een 8dbi omni 1tjuuuh.
Welnu, met de Senao met 2 kleine opsteek anbtennetjes vond ik er al 3 en met de 8dbi omni 7 !!!!!!!
Ook de software prima geregeld.
Spec`s: 23 Dbi 200mw
11mbs helaas nog geen 22 mbs of 8011 G ondersteuning.
Deze topic heb ik dus geopend voor allen die er 1 gaan kopen, een super aanrader!!!!
Heb hem gekocht bij zx-yagie voor 89 euro.
-----------------
Tweakers die er al 1tje hebben laat even weten hoe hij bevalt.
wie weet er overgens hoe je deze kaart net als in linux naar 249 mW kan brengen?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 01:58 . Reden: Titel aanpassen. WiFi laptop kaart moet er nog bij. ]