Ik zit met een userrechten probleem. De beveiliging...... ik wil even verwijzen naar dit topic omdat dit het meer verduidelijkt:
phpMyAdmin - user beperking
er wordt dit gezegd door de topic-plaatser:
"Ze hebben het root-wachtwoord toch niet ?? Dus de config.inc.php kunnen ze nooit instellen als root ??"
Heb ik dit nou verkeerd want ik kan het namelijk niet op het forum vinden hier
Wat ik namelijk wil is een goede userinterface op mijn Raq550 waar een user zijn eigen DB kan aanpassen door middel van users die ik aanmaak met bijbehorende rechten. Hij moet echter natuurlijk wel zijn eigen DB aan kunnen passen en niet die van anderen...... Ik weet niet of Plesk draait op een Raq550 distro (Linux 7.0) want heel internet geeft hier ook geen duidelijk antwoord op en PLESK.com ook niet
PLesk lijkt me namelijk een zeer goede oplossing voor alles wat ik in een user-interface wil hebben namelijk
Iemand een idee ?
phpMyAdmin - user beperking
er wordt dit gezegd door de topic-plaatser:
Maar mijn reactie die ik daar niet op kan doen wat tevens ook mijn vraag is..........Maar dan kunnen ze misschien een eigen phpmyadmin uploaden en dan alsnog alles zien en bijwerken.
"Ze hebben het root-wachtwoord toch niet ?? Dus de config.inc.php kunnen ze nooit instellen als root ??"
Heb ik dit nou verkeerd want ik kan het namelijk niet op het forum vinden hier
Wat ik namelijk wil is een goede userinterface op mijn Raq550 waar een user zijn eigen DB kan aanpassen door middel van users die ik aanmaak met bijbehorende rechten. Hij moet echter natuurlijk wel zijn eigen DB aan kunnen passen en niet die van anderen...... Ik weet niet of Plesk draait op een Raq550 distro (Linux 7.0) want heel internet geeft hier ook geen duidelijk antwoord op en PLESK.com ook niet
Iemand een idee ?