Dane-Elec, Kingston of TwinMos, wat is 't verschil?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Nou ik wil dus geheugen bijkopen, en dan pc3200 want dat kan m'n moederbord hebben, en ik wil graag 2x 256mb halen zodat ik dan minimale beetje performance winst uit dat dual-channel kan halen.
Maar nu zie ik Dane-Elec, Kingston en TwinMos onderelkaar staan met een prijsverschil van like 2 € per stuk (vrijwel nix dus). Wat kan ik nou 't beste nemen want ik zie door de bomen 't bos niet meer :|
Ik hou 't gewoon bij CL3 van 50 € per stuk want dat vind ik duur zat en ik vind 't niet nodig om er meer aan uit te geven.
Op basis waarvan moet ik nu een keuze maken? Of maakt 't geen bal uit? Is de ene nog beter te overclocken als de andere of boeit dat ook niet?
Thx alvast! :)

edit:

Ik zie trouwens dat Corsair geheugen ook voor 45 € te koop is bij Mycom, is dat evt. ook goed/beter als de rest?

[ Voor 12% gewijzigd door jotheman op 01-07-2003 00:55 ]

I see dead pixels...

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Let in ieder geval even op de garantietermijn, het ene merk biedt levenslange garantie en het andere tien jaar...

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:07
Neman schreef op 01 juli 2003 @ 00:55:
Let in ieder geval even op de garantietermijn, het ene merk biedt levenslange garantie en het andere tien jaar...
mmm, eens kijken wat ik doe met mijn geheugen van 10 jaar geleden?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.....weinig

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

nou laat ik nou corsair gekocht hebben van de week...en laat daar nou gewoon infineon chippies opzitten....heb ergens kingston reepjes..ook infineon chips...

met andere woorden..welke verschillen wil je :? is vaak andere "retailer" mischien andere pcb...maar de chips zijn vaak dezelfde...niet elke fabrikant van geheugen maakt eigen chips..en vice versa

[ Voor 15% gewijzigd door Losha op 01-07-2003 01:04 ]

Verwijderd

ze voldoen alle drie aan je eisen..
Beste ervaring heb ik persoonlijk met Kingston.. is gewoon altijd van goede kwaliteit..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Al die merken doen het prima :) Wat het overclocken betreft, daar is weinig zekerheid over te geven maar als je er wat over kunt vinden hier op GoT is dat wel in het DDR geheugen topic in DOC :) En bekijk de links in euss' post eens :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.