Toon posts:

[excel] filenames

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mischien niet precies het goede forum maar is er iemand die weet of je met excel automatisch filenames kan generen adhv informatie uit een bepaalde cel? en hoe dit werkt? volgens mij zou dit wel moeten lukken. dit is voor onze kassa opmaak en ik heb dus een mokey-proof excel sheet gemaakt maar het opslaan gaat toch nog regelmatig fout...

k hoop dat jullie mij kunnen helpen. andere databeest progs zijn niet echt een optie (ben ik zelf niet echt bedreven mee ;) )

alvast bedankt

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09 14:38

curry684

left part of the evil twins

Bliep geen idee wat je bedoelt of wilt maar het heeft idd niets met programmeren van doen en stukken meer met Software Algemeen, waar ie bij deze ook staat :)

Professionele website nodig?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lijkt mij gewoon een stukje macro werk. Kan je celwaardes meeuitlezen een een "save-as" functie mee geven (wij werken ook veel met excel, hele tijden registratie draait erop)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Zoals KarreMania al zegt kun je dat met iets dat op een macro lijkt doen. Tip: neem een macro op, kijk wat die doet en pas het aan aan je wensen. Knoop het daarna eventueel vast aan een knopje en klaar is willum...

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de replys kga het ff proberen

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, dit kan. Dit kun je doen m.b.v. VBA (macros dus) en dan gebruik maken van het FileSystem-object.

Zie:
MSDN Artikel over FSO

-- == Alta Alatis Patent == --

Pagina: 1