Toon posts:

[T68i] Probleem met telefoonboek...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een probleem met het telefoonboek van mijn t68i.
Wanneer sommige mensen mij bellen wordt alleen het nummer afgebeeld en niet de naam. Dit terwijl ze gewoon netjes zijn opgeslagen.

Dit euvel begon gisteren nadat ik een nummer had opgeslagen (ging gepaard met een stevige vastloper)

Wie heeft de gouden tip?

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 19:40

Rum

volgens mij is hier geen oplossing voor... ik heb dat ook regelmatig, nix aan te doen!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

weet je zeker dat ie echt alleen het nummer geeft?

bij mij was het namelijk altijd zo dat het om-en-om ging. als iemand belt, krijg je eerst 1 sec de naam te zien, dan 1 sec het nummer enz...

Zeer irritant was het wel iig

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 03:54

Korakal

Up up up!

Het enige dat ik kan bedenken is dat je hetzelfde nummer onder meerdere namen hebt opgeslagen, zij het als (bijv) tweede nummer of op je SIMkaart.
Dan weet ie niet welke naam ie moet displayen en geeft ie dus alleen het nummer weer.

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:39

DataCopy

Dum vita est spes est

Misschien eens naar een Ericsson Service Centre voor een firmware upgrade?

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

Korakal schreef op 01 July 2003 @ 13:53:
Het enige dat ik kan bedenken is dat je hetzelfde nummer onder meerdere namen hebt opgeslagen, zij het als (bijv) tweede nummer of op je SIMkaart.
Dan weet ie niet welke naam ie moet displayen en geeft ie dus alleen het nummer weer.
nope, dan zal ie altijd 1 naam kiezen... (volgens mij compleet willekeurig)

Verwijderd

Topicstarter
weet je zeker dat ie echt alleen het nummer geeft?
Ja dat weet ik zeker..
Misschien eens naar een Ericsson Service Centre voor een firmware upgrade?
Lijkt me een goed plan, zitten ze in Rotterdam/Den Haag?

Verwijderd

ko9 schreef op 01 juli 2003 @ 15:24:
[...]

nope, dan zal ie altijd 1 naam kiezen... (volgens mij compleet willekeurig)
nope is niet zo... ik had het ook een keer. Bleek idd te zijn dat het nummer er 2 x in voor kwam. MAAR.. ik had dit probleem wel vaker terwijl ik ZEKER wist dat het nummer er maar 1 x in zat, maar ik stoorde me hier niet echt aan. Meeste nummers ken ik wel uit mijn hoofd die bellen.

Anyways ik moest me telefoon laatst weg laten sturen naar SE voor een reperatie. Toen ik em terug kreeg, had ik gelijk de nieuwste firmware en was het probleem ook verdwenen. Dus maybe een firmware upgrade bij een SE SP?
Pagina: 1