Flink ongeloofwaardig natuurlijk maar wel stukje waarheid.
Een vriend van me (en ook andere uiteraard
) , sommige kennen hem nog als Capoeirist, zit nu op de R&D afdeling van Sony Worldwide en hij heeft een foto "geleend
" van het design van de nieuwe playstation.
Dit is een vrij definitieve foto van hoe hij er uiteindelijk uit zal komen zien.
Capo kan hier niet posten wegens een perm ban
Een vriend van me (en ook andere uiteraard
Dit is een vrij definitieve foto van hoe hij er uiteindelijk uit zal komen zien.
Capo kan hier niet posten wegens een perm ban
hier is de foto van het nieuwe toestel welke een ongekende game experience zou moeten leverenHey Chevy,
hier wat leuks, heb ik van jongen van andere afdeling gekregen, kun je wat gotters gek meemaken denk ik haha. of toch maar op motor-forum ? Vrij nieuw beeld materiaal en specsVorm staat vrij vast omdat ze al weten hoe het er itern uit zal zien,daarnaast moest hij kwa design scoren.. damn what a crap hehe.
ff slecht vertaald...
Staat nu als begin 2005 in Japan in de pijplijn, speelt dvd en neemt op op dvd, ook harddisk die als soort TiVo fungeert en je dus opgenomen programma's van tv kunt kijken en hij zal de meest geavanceerde games kunnen spelen.
Nu nog geavanceerd maarja dan niet meer als normaal hehe. Lang leve de slechte speculerende reclame talk van Sony. Echt die mensen die daar zitten..
Ej succes met foto en zo. verspreid maar als je wil, gaat in america ook rond over paar uur he he..Zeg maar tegen je zussie dat ze deze ps2 maar gauw moet verkopen en 3 jaar moet sparen voor de ps3..zal wel flink duur worden in het begin..
ik ga weer ff verder..
later alligator.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.