Toon posts:

[win2000] arcserv verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie navond

ik heb hier 3 servers staan. Een file en print server, een exchange server en een isa server. Op de file en print server draait arc serv. Arcserv back-upped de file en printserver en de exchange server. Dit heeft tot nu toe continue problemen op geleverd.

Nu wil ik de arc serv eraf gooien en vervangen door de standaard nt backup. Ik heb arcserv op de normale manier geuninstalled en daarna de ntbackup gestart. Dit gaat dus compleet fout. Hij herkent nl de sdlt drive niet. Ik heb de drivers al vervangen etc. Niks helpt.

Het schijnt dat arcserv op de een of andere manier de drivers heeft overschreven.

Is er een tool waarmee ik arc serv compleet kan verwijderen, dus ook uit de reg etc. Regclean en regcleaner werken niet. Of is er een andere manier waarop ik er vor kan zorgen dat ntbackup toch de sdlt kan vinden.

We hebben de sdlt drive in de isa uitgeprobeerd en daar werkt ntbackup meteen. Dus de drive is goed. De sdlt is een dell pv110t.

Help me out please

thnx

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 15:23
Het is een oud topic, maar het omschrijft wel gelijk mijn probleem.
Ik heb hier een ultrium streamer en windows backup kan daar niet meer naar schrijven sinds Arcserve erop heeft gestaan. Veritas backup exec kan het wel.
Zijn er bepaalde registry waardes die verwijderd moeten worden? of bepaalde bestanden? Ik heb dus al uninstall gedaan, maar toch bleef er een directory staan in program files. Die directory heb ik nu verwijderd via veilige modus.