In het verleden heb ik eens een bootable cd gemaakt maar nu moet daar eigenlijk een bestand van vervangen worden door een nieuwere versie. In plaats van alles weer uit te zoeken en die hele cd opnieuw te maken dacht ik een iso van de bestaande cd te maken, het bestand te vervangen en de iso vervolgens weer te branden. Maar tot zover heb ik niet echt veel succes 
Zodra ik met winimage het bestand uit de iso probeer te verwijderen zegt hij:
You cannot delete a non-empty subdirectory
Na wat zoekwerk kwam ik wel dit tegen. De optie om een bestand te vervangen kan ik echter nergens terugvinden (ook niet met de help optie) terwijl ik wel winimage 6.00.6000 heb. Heeft iemand dus misschien een idee hoe je (met winimage) een bestand uit een iso image vervangt? Of eventueel uit een ander formaat als het met een iso niet kan...
Zodra ik met winimage het bestand uit de iso probeer te verwijderen zegt hij:
You cannot delete a non-empty subdirectory
Na wat zoekwerk kwam ik wel dit tegen. De optie om een bestand te vervangen kan ik echter nergens terugvinden (ook niet met de help optie) terwijl ik wel winimage 6.00.6000 heb. Heeft iemand dus misschien een idee hoe je (met winimage) een bestand uit een iso image vervangt? Of eventueel uit een ander formaat als het met een iso niet kan...