Ik heb ooit eens hand gelegd op een stukje scriptwerk, wat mijn afbeeldingen mooi uit de huidige directory trok, op naam sorteerde en ze in een lijstje onder elkaar pleurde met de bestandsnaam eronder.
Aan mij om dan er een mooie stylesheet omheen te bakken, en op die manier heb ik hem al veel gebruikt. Máár, dat was met weinig foto's, hooguit 30.
Nu ben ik op vakantie geweest
en nu heb ik 160 foto's die ik dus netjes gerenamed heb op nummer, en die dus ook op die volgorde weer moeten worden gegeven. En wat flikt mijn lieve script mij? De foto's worden op bestandsgrootte gesorteerd!
Eerder lukte het wel, bij weinig foto's. Ik heb er voor de grap even een foto met specifiek een 1 vooraan bij gezet, en ook die komt niet bovenaan. Het script is hier te vinden:
http://huonline.webservicez.nl/vakantie/gfx/main.php.txt
--> View source en je ziet het. (Dit lukt met IE, ik weet niet wat andere browsers doen)
Valt hier iets aan te doen of moet ik ze maar met de hand neer gaan zetten?
Het pad naar de pagina 'as is' is natuurlijk makkelijk te achterhalen zo, maar tis niet echt nodig te kijken; niet vanwege de foto's (het zijn gewoon vakantiekiekjes) maar ik kijk een beetje naar het dataverkeer...
Hij geeft gewoon de hele pagina weer, maar hij sorteert de boel op bestandsgrootte en niet op naam.
Aan mij om dan er een mooie stylesheet omheen te bakken, en op die manier heb ik hem al veel gebruikt. Máár, dat was met weinig foto's, hooguit 30.
Nu ben ik op vakantie geweest
Eerder lukte het wel, bij weinig foto's. Ik heb er voor de grap even een foto met specifiek een 1 vooraan bij gezet, en ook die komt niet bovenaan. Het script is hier te vinden:
http://huonline.webservicez.nl/vakantie/gfx/main.php.txt
--> View source en je ziet het. (Dit lukt met IE, ik weet niet wat andere browsers doen)
Valt hier iets aan te doen of moet ik ze maar met de hand neer gaan zetten?
Het pad naar de pagina 'as is' is natuurlijk makkelijk te achterhalen zo, maar tis niet echt nodig te kijken; niet vanwege de foto's (het zijn gewoon vakantiekiekjes) maar ik kijk een beetje naar het dataverkeer...
Hij geeft gewoon de hele pagina weer, maar hij sorteert de boel op bestandsgrootte en niet op naam.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs