BE6 + 120GB = BSOD?

Pagina: 1
Acties:

• Fenderman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Hey peepz,

Ik heb net een nieuwe Maxtor 120GB HD gekocht, en aan mijn Highpoint HPT366 gehangen. Hij herkent hem goed en ik kan er ook naartoe schrijven, maar zodra ik vanaf de nieuwe schijf naar een ander IDE device wil schrijven krijg ik een bsod.
Voor de goede orde:
Aan IDE port 1 bootschijf 30 GB + Writer
Aan IDE port 2 Nieuwe maxtor schijf + lezer.

Inderdaad het is een oud mobo, maar volgens de specs en de highpoint site moet ie tot 137 GB kunnen ondersteunen. Ik draai op XP pro, zonder SP1.

Heeft iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn? Ik heb de search gebruikt, maar kon geen goed topic vinden, dus maar een nieuw! mocht dat ten onrechte zijn, dan sorry vast!

Thanks

Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

De HPT366 heeft nogal problemen gehad met zijn drivers en idd vastlopers/BSOD's. Update je drivers eens na de revisie die je HPT366 bios heeft. Werkt dat niet probeer dan eens de nieuwste drivers.

http://www.highpoint-tech.com/366drivers_down.htm

[ Voor 9% gewijzigd door RawPeanut op 30-06-2003 19:08 ]

Canon Digital Ixus V3

• Fenderman
Thanks!

De nieuwste drivers, de beta 1.28 daar start mijn machine helemaal niet mee op. De voorlaatste, de 1.25 die gebruik ik momenteel, en daartussenin zit niets...ik neem aan dat ik W2K drivers moet hebben...

[edit] blegh...bios revisie is alleen voor de pci controllers, die van mij zit op het mobo...

Thanks

[ Voor 36% gewijzigd door Fenderman op 30-06-2003 19:56 ]

• Fenderman
Dus alles nu wel zo'n beetje geprobeerd, ik lees op andere fora wel dat highpoint en Maxtor elkaar niet zo leuk vinden dus....
Ik heb ook in de bios van die HPT366 de schijf op UDMA mode 3 gezet, maar helaas...
Iemand nog suggesties?