Toon posts:

dvd/vhs combi aan te raden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
er zijn een paar van die dvd/vhs combi's op de markt, zijn die qua kwaliteit aan te raden of kan ik ze beter apart kopen? ik wil de video voornamelijk gebruiken voor op te nemen en de dvd voor af en toe een filmpje en voornamelijk mp3's af te spelen....
en als het mogelijk is de id3tags op het display te doen verschijnen ipv tv, of weet iemand eventueel een standalone dvdspeler die dat kan?

iemand suggesties?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 18:47 ]

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
De gemiddelde prijs van die dingen ligt veelal rond de 200 - 225 euro. Voor dat geld heb je ook een losse (stereo) VHS-recorder en losse DVD-speler. (ook nog wel goedkoper ook)
Wat ik zelf nogal eens gebruik is de DVD-speler om een DVD-r te testen, terwijl mijn vriendin weer eens wat aan het opnemen is op tape.
Ik weet niet of dat bijvoorbeeld ook mogelijk is met zo'n combo.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-03 12:29
Aan te raden heb ik altijd al een raar woord gevonden.... op zich is er helemaal niks mis mee.. en de kwaliteit zal naar mijn mening weinig verschillen met losse componenten...

MAAR.. als er 1 onderdeel stuk is dan ben je de andere ook kwijt als hij voor reparatie terug moet... dus "mijn advies" koop gewoon een losse videorecorder en een losse dvdspeler...

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Precies.
All-in-one apparaten zijn heel leuk, maar niet als er iets kapot gaat, omdat je dan alles kwijt bent, ook de componenten die het nog gewoon doen.
Als je er genoeg ruimte voor hebt in je AV-meubel, zou ik het in losse componenten aanschaffen.
Voordelen zie ik niet echt in een combi, op de geringere ruimte na.
Nadelen dus in ieder geval het verhaal van alles kwijt bij defect, het niet tegelijk kunnen gebruiken (tenzij er meerdere output-kanalen op zitten die tegelijk aangestuurd kunnen worden).

Verwijderd

Topicstarter
goed, ik ben overtuigd, los van elkaar wordt het dus....
maar nu nog een dvdspeler zien te vinden die id3tags weergeeft op het display, weet iemand die?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:31

megaleo

Special member

Het zijn prima dingen hoor. :) En het scheelt een hoop ruimte in plaats van 2 losse.
En je hebt maar 1 afstandsbediening. Ze zijn verder heel gebruiksvriendelijk kan ik je wel vertellen uit eigen ervaringen.
Ik heb meerdere apparaten mogen proberen namelijk. :)
Tis verder net als bij die tv-video-combo's. Wel vervelend dus als er wat kapot gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door megaleo op 30-06-2003 19:03 ]

Pagina: 1