[pricewatch] Verdwenen producten

Pagina: 1
Acties:

• Sten Vollebregt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13
Het viel me vandaag opeens op dat een heleboel producten van Highpoint spoorloos verdwenen zijn in de I/O controllers sectie. Dit terwijl deze producten nog steeds worden verkocht door diverse winkels in Nederland. Ik kreeg namelijk van de winkel waarbij ik de HighPoint RocketRAID 404 had besteld te horen dat ze deze niet kunnen leveren dus nu ben ik op zoek naar andere winkels. Toen ik de tweakers.net pricewatch echter bezocht bleken alle producten op de SATA adapters na verdwenen te zijn.

Is dit een fout in de database of is het bewust gedaan?

My case has so many fans that it hovers above the ground

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nee, dat is expres gedaan. Bovenaan een heel aantal categorieën staan tegenwoordig subcategorieën. Dat is ook wat hier aan de hand is. Kijk maar eens goed :). Trouwens, dit staat ook in dit .plannetje.

• Sten Vollebregt
Ja ik heb de komst van de sub-categorien al gezien... maar nu zijn de producten nergens meer te vinden. Niet in 'Alle producten' 'ATA RAID' or whatever?

Dit lijkt mij toch niet helemaal normaal.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-03 14:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is inderdaad merkwaardig dat ze verdwenen zijn. Ik heb een paar weken geleden nog veel moeite gedaan om de HighPoint adapters in de goede categoriieën onder te brengen en product URL's op te zoeken. Nu zijn ze opeens spoorloos verdwenen :? .

• Sten Vollebregt
Is er misschien een back-up beschikbaar of moet alles nu opnieuw worden ingevuld? Ik kan me nog een paar winkels herinneren die de HPT 404 verkochten maar niet de volledige lijst.