Hey allemaal, ik heb een probleem met m'n monitor en kan geen gelijkenissen vinden met de search.
Het is zoals je kunt zien een Iiyama Vision Master 405 (17 inch)
Wat er mis mee is dat het beeld sinds vandaag wazig is geworden.
Ik had mijn pc aangesloten op de TV om een divxje te kijken. Nadat ik em terug zette en m'n monitor aansloot kreeg ik wazig beeld en storing in het beeld. (horizontaal komen er af en toe strepen doorheen.)
Ik heb wel meer problemen met deze monitor, bijvoorbeeld met opstarten als de pc een tijd heeft uitgestaan. Dan komt er een hoge pieptoon (ruisachtig) uit en komen er horizontaal een zooi strepen. Dit gaat echter vanzelf over na een minuutje of 5 waarna deze goed verder functioneerd.
Het onderste kan ik nog mee leven. Maar het bovenste niet.
Mijn systeem verder:
Abit KT7A-raid
AMD TB 1133
Asus v7700 Deluxe (GF2 GTS)
40 GB Maxtor
(en een zooi standaart shit)
de voedingsvoltages zijn niet raar bezig ofzo.
Ik heb de monitor ook aangesloten op een andere pc (AMD K6-2 450 + Asus v3800 (tnt2) en daar krijg ik ook wazig beeld, dus het zit neem ik aan in de monitor.
ik ga zo proberen om de monitor ff een uurtje uit te zetten en kijken of dat beter werkt.
Iemand in de tussentijd enig idee wat dit kan zijn?
Het is zoals je kunt zien een Iiyama Vision Master 405 (17 inch)
Wat er mis mee is dat het beeld sinds vandaag wazig is geworden.
Ik had mijn pc aangesloten op de TV om een divxje te kijken. Nadat ik em terug zette en m'n monitor aansloot kreeg ik wazig beeld en storing in het beeld. (horizontaal komen er af en toe strepen doorheen.)
Ik heb wel meer problemen met deze monitor, bijvoorbeeld met opstarten als de pc een tijd heeft uitgestaan. Dan komt er een hoge pieptoon (ruisachtig) uit en komen er horizontaal een zooi strepen. Dit gaat echter vanzelf over na een minuutje of 5 waarna deze goed verder functioneerd.
Het onderste kan ik nog mee leven. Maar het bovenste niet.
Mijn systeem verder:
Abit KT7A-raid
AMD TB 1133
Asus v7700 Deluxe (GF2 GTS)
40 GB Maxtor
(en een zooi standaart shit)
de voedingsvoltages zijn niet raar bezig ofzo.
Ik heb de monitor ook aangesloten op een andere pc (AMD K6-2 450 + Asus v3800 (tnt2) en daar krijg ik ook wazig beeld, dus het zit neem ik aan in de monitor.
ik ga zo proberen om de monitor ff een uurtje uit te zetten en kijken of dat beter werkt.
Iemand in de tussentijd enig idee wat dit kan zijn?