if broken it is, fix it you should
Je zou Anvil studio kunnen proberen. Is wel niet extreem simpel, maar de interface is gemakkelijk genoeg om een beginner lekker ongehinderd op z'n MIDI-keyboardje te laten rammenelgringo schreef op 30 juni 2003 @ 18:02:
ik heb een simpel midi keyboard en hierbij wil ik een simpel programma, ik heb nu keywest maar dat is officeel voor win 3.11 en win95 en werkt onder xp niet geheel lekker. Na wat zoeken kwam ik op cubase maar das weer veel te complex.
Weet iemand een simpel midid proggie (die dus een keyboard ondersteund en alle instrumenten en drumkits?)
Hoe dan ook, als mede-beginner heb ik eigenlijk ook 'n vraagje : Ik heb zojuist Timidity met eawpatches geïnstalleerd, en als timidity.cfg de variant gebruikt die meegeleverd word met de eawpatches, natuurlijk met aangepaste pathces-dir. Kan de GUI starten, kan midi files openen en afspelen, ik hoor alleen niks. Ideeën?
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Verwijderd
Cakewalk is niet de simpelste.
Musicator is simpel. www.musicator.com
Evolution Audio krijg je bij Evolution MIDI-keyboardjes, da's ook simpel. Weet niet of het downloadbaar is of zelfs of het nog bestaat.
En er zijn er legio out there. Op Shareware Music Machine is bijvoorbeeld ontzettend veel te vinden: Midi Sequencers.
/edit
Tip 1. ik heb even de titel van je topic in de search ingetikt voor je: >klik<.
Tip 2. Midi sequencer is de engelse term, daarmee vang je nog meer vissen.
Musicator is simpel. www.musicator.com
Evolution Audio krijg je bij Evolution MIDI-keyboardjes, da's ook simpel. Weet niet of het downloadbaar is of zelfs of het nog bestaat.
En er zijn er legio out there. Op Shareware Music Machine is bijvoorbeeld ontzettend veel te vinden: Midi Sequencers.
/edit
Tip 1. ik heb even de titel van je topic in de search ingetikt voor je: >klik<.
Tip 2. Midi sequencer is de engelse term, daarmee vang je nog meer vissen.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 20:38 ]