Toon posts:

Overclockprogramma voor videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een tijdje terug een mooi programmaatje waarmee je makkelijk je videokaart kon overclocken. Wie weet waar zo'n soort progjes te vinden is, en of er ook progjes zijn om de temp van de videokaart te meten.
Bvd

• hrr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-11-2025

hrr

Have a nice Day

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 17:58:
Ik had een tijdje terug een mooi programmaatje waarmee je makkelijk je videokaart kon overclocken. Wie weet waar zo'n soort progjes te vinden is, en of er ook progjes zijn om de temp van de videokaart te meten.
Bvd
Radeonator

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-02 20:18
temp van je videokaart kan je alleen uitlezen als je videokaart dat ook daadwerkelijk hardwarematig ondersteunt, als dat zo is, moet je kijken op de installatie-cd van je videokaart. Staat het daar niet op, dan kan het gewoonweg niet. En voor een overclocktool, dat hangt af van wat voor een videokaart, NVIDIA of RADEON.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Met wat meer gegevens zou ik blij zijn, van Asus heb je bij voorbeeld een 'officieel' programma, dat bij SmartDoctor zit.

[search=powerstrip] is ook een goede, algemeen overklockprogramma.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

search op "videokaart overclocken". Oftewel, dit had je zelf wel kunnen vinden met de mooie search ;) Er komen zat resultaten uit over het hardware cq. softwarematig oc'en van je videokaart, doe er je voordeel mee. Succes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Remy op 30-06-2003 18:03 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.