[n00b]stickers bij smartmediakaart waar op te plakken

Pagina: 1
Acties:

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-03 10:41
ik heb net een 64mb smartmedia kaart gekocht voor mijn mp3 speler.
Bij deze kaart zaten een soort aluminium kleine ronde stickertjes.
Nu is mijn vraag waar ik deze op moet plakken en waar ze voor bedoeld zijn, ik dacht misschijn zodat ze zichzelf niet wissen ofzo??
Er zaten btw 4 bij en het kaartje is van takems (onbekend merk :r )
Ik heb nog niks geplakt want ik wil niks vernielen. :X

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Ik neem aan dat als ze noodzakelijk zijn er wel een handleiding bij zit hoe en waar je ze moet plakken.
Ik heb nog nooit van flash/smart media/memorystick etc geheugen gehoord waar je zelf nog iets moest aanpassen voordat het werkt.

Denk eerder dat het gewoon stickertjes zijn om je kaartje te merken ofzo, om meerdere kaartjes uit elkaar te houden :?

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met SmartMedia cards maar na een bezoekje aan Google http://www.google.com/sea...=smartmedia+card+stickers weet ik wel dat het waarschijnlijk write-protection stickers zijn. Lijkt me idd sterk als het niet in de handleiding beschreven staat waar ze voor zijn en hoe je ze moet toepassen.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Yep.. zijn write-protection stickertjes.. op de SM zit ook een kleine ronde uitsparing waar je 'm in kunt plakken..

Pvouput live

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-03 10:41
thanx guys, het is dus net zo iets als een lipje op een casette bandje.

Ow ja, over die handleiding, die zat er niet bij :+

Verwijderd

Je hoeft trouwens niet per se die stickertjes te gebruiken om te write protecten. Het gaat er puur om dat je er iets op plakt dat stroom geleidt zodat de twee pinnetjes die over dat rondje schuiven contact maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 22:13 ]

Pagina: 1