Toon posts:

dvd brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is het normaal dat als je in windows xp je gewoon de dvdbrander (pioneer A05) kan openen zonder dat er een dvdtje inzit??
Bij mijn dvd lezer gaat dat niet dan zegt ie dat je er eerst een cd in moet doen.
Of moet ik nu aan een defekt gaan denken?
Bij voorbaat dank voor de reacties

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 09:20
Werkt de brander verder naar behoren? Zo ja, no probs dan :)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
staat dat niet op de site van pioneer of in je handleiding?

Mijn rig

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Dat is normaal, aangezien die DVD brander ook als cd brander functioneert. Windows opent dan een folder waarheen je bestanden kan slepen die je op cd kan branden, probeer maar eens. Als je kiest kopieren naar cd dan komen de bestanden daar ook te staan.

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

op somigge P.C.'s als je dan probeerd de d schijf(als dit de cd-rom is) te openen zegt hij dat je er iets in moet doen...

maar bij andere zegt hij dat je er een cd in moet doen...

probeer eens(weet ff die naam niet)dat je rechts zo'n pijltje krijg op je startbalk en dat als je daar op klikt je over je desktop kan navigeren en dan ook naar deze computer->je cd-rom

probeer dit eens om zo naar je dvd-brander te gaan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm kan er niets over vinden in de handleiding en ook niet op de site. Heb gisteren wat probs gehad dat ie ineens niets meer wilde lezen en branden. Heb weer een keer de euwe firmware eropgezet en hij doet het weer, maar ik kan mij niet herineren dat ik daarvoor ook de dvdwriter gewoon kon openen.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 15:33
Bedoel je soms gewoon het openen van de dvd door in deze computer te dubbel klikken op de dvdbrander zonder dat er een cd in zit? In dat geval kan het niet. Logisch, want hij kan niet de inhoud bekijken van iets wat er niet is.
Verder denk ik dat het meeste hier wel gezegd is.

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik InterCC en dat doet ie juist wel!! Ik ga er maar vanuit dat het zo hoort zoals RawPeanut zegt!
Thanx

Verwijderd

ik kan wel bv kijken in mijn brander(geen dvd :( ) en cd-rom ookal zijn deze leeg...
maar mss komt dit omdat het geen DVD-brander is maar ik denk het niet want RawPeanut zegt:
quote: RawPeanut
aangezien die DVD brander ook als cd brander functioneert

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 16:26 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als je de standaard Windows XP brandondersteuning aan hebt laten staan, kun je inderdaad browsen in je brander zonder dat er een schijf in zit. Windows maakt als je hier iets in sleept een soort lijstje aan van wat er op de schijf gezet zou moeten worden, en maakt een wachtrij aan. Zodra je dan op de link/knop klikt waar staat: Zet deze bestanden naar CD/DVD, zal Windows je alsnog vragen een schijf te plaatsen.
Pagina: 1