Ik heb een probleem. Bij ons op het werk hebben we een groot netwerk waarbij de authenticatie wordt verzord door Novell op w2k machines. Op enkele afdelingen maken we gebruik van algemene codes, zodoende melden ze op meerdere PC's aan met dezelfde code. Echter wanneer meerdere gebruikers nu Word XP opstarten wordt de normal.dot (behorende bij die gebruiker) geladen en na het sluiten van Word weer opgeslagen.
Wanneer men nu bijvoorbeeld een sjabloon toevoegd in de werkbalk en Word XP afsluit dan wordt deze opgeslagen, maar ... (en dat is m'n probleem) ... wanneer een gebruiker Word Xp al open had staan en deze LATER afsluit dan wordt de vorige versie weer overschreven.
Hoe los ik dit op. Ik wil dus dat de normal.dot wel van het netwerk wordt gehaald maar toch uniek is per PC en gebruiker.
Wanneer men nu bijvoorbeeld een sjabloon toevoegd in de werkbalk en Word XP afsluit dan wordt deze opgeslagen, maar ... (en dat is m'n probleem) ... wanneer een gebruiker Word Xp al open had staan en deze LATER afsluit dan wordt de vorige versie weer overschreven.
Hoe los ik dit op. Ik wil dus dat de normal.dot wel van het netwerk wordt gehaald maar toch uniek is per PC en gebruiker.