[Gezocht] Designer voor een PHP project

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Appeltaart
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05-2025
Hallo , om te beginnen wist ik niet zeker of dit soort threads mochten en na de FAQ en regels te hebben gelezen lijkt me van wel aangezien ik er niets over kon vinden :P.

Ik ben zelf een php coder , kan een heel aardige hoeveelheid aan dingen coden ook met een db eraan , tevens ben ik manager van een clan (TWR , speelt DoD , een modificatie voor Half-Life , rank #1 benelux) en hebben we besloten een soort service te beginnen om goedkoop clans een website aan te kunnen bieden en tevens hosting. De bedoeling is dat dit erg laag geprijsd word en loopt via een "Clan CMS" met een aantal desinged templates en aanvraag voor een eigen template zou mogelijk zijn (tegen betaling).

Dat was het , hiervoor ben ik op zoek naar een goede ervaren artiest , als je ook met HTML kan werken en je werk kan slicen is het nog beter :). Mijn dank

spam@spam.spam <- ook msn
#spam irc.quakenet.org
www.spam.com

[ Voor 4% gewijzigd door Pelle op 30-06-2003 15:27 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Dit mag dus niet, je mag hier geen personeel werven en dat staat volgens mij ook in de FAQ.

Ik zal es zoeken...
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.

[ Voor 60% gewijzigd door André op 30-06-2003 15:25 ]

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Dit lijkt mij niet de bedoeling.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Pff.. staat zowel in algemene FAQ als W&G FAQ.

Dit topic is gesloten.