Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Dimensions 132 x 70 x 16.5 (mm), 170 (g)Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 16:45:
Hij ziet er best wel gaaf uit, maar hoe groot zou die zijn?
en dat is aardig groot
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Sorry, ben nog niet helemaal wakkerMatsie schreef op 30 June 2003 @ 16:47:
[...]
Dimensions 132 x 70 x 16.5 (mm), 170 (g)
en dat is aardig groot
Ik vind het wel een gaaf toestel, maar welke meerwaarde biedt deze nou eigenlijk bovenop de andere smartphones? Hoe zou de prijs gaan worden?
Meerwaarde bovenop de andere smartphones is PocketPC Phone Edition in plaats van een Smartphone (Microsoft) OS. Dus veel meer programma's beschikbaar.Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 16:50:
[...]
Sorry, ben nog niet helemaal wakker
Ik vind het wel een gaaf toestel, maar welke meerwaarde biedt deze nou eigenlijk bovenop de andere smartphones? Hoe zou de prijs gaan worden?
Samsung komt ook nog met Symbian en Palm 'Smartphone'.
Eigenlijk is het verwarrend dat de naam Smartphone gebruikt wordt voor zowel het OS van Microsoft als een combinatie van PDA en telefoon.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Ik vind dit eigenlijk best wel een gaaf ding, zou alleen een vergelijking willen zien met een p800 ofzo, zodat ik het formaat kan inschatten.
Pagina: 1