Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] Foutmelding?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Hey Tweakers

Ik ben van plan om een lcd te gaan bestellen bij Modwarehouse. Mijn keus is gevallen op een 4x20 lcd met een HD44780 controller erop. Ik kreeg toen het advies van KingofDos om Lcd Smartie te gaan gebruiken. Ik heb dat toen gedownload en het werkt prima. Behalve als ik hem op Parrallele poort zet en dan zou daar het lcdtje aan moeten hangen. Alleen hij geeft dan een foutmelding. Nou is dus mijn vraag gaat dit weg als ik het lcdtje bestel er hem eraan hang of blijft dit dan bestaan. En zo ja als het niet weg gaat hij los ik het dan op??? Ik heb de search gebruikt ,maar daar kwam niet echt veel nuttigs uit.
Hier een link van het lcdtje:
http://www.modwarehouse.com/shop/products.php?p=76b90f

En dan nog een vraag. Welk programma raden jullie aan om bij deze lcd te gebruiken ,zodat ik er dus plaatjes op kan laten zien! Ik dacht zelf aan lcd studio alleen die werkt niet op mijn pc!
http://www.modwarehouse.com/shop/products.php?p=d14fa4

Alvast Bedankt :)

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:11
Heb je de DriverLYNX PortIO driver al geïnstalleerd? Die driver zorgt ervoor dat het LCD bereikt kan worden. Deze driver is nodig voor elk programma wat je maar zou willen gebruiken voor je LCD. Het bestand heet dus port95nt.exe.

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap-Jan op 30-06-2003 14:47 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Heb je de help en documentatie van Smartie al doorgelezen (evt. website)?
En wat voor foutmelding krijg je? Een screenshot o.i.d. zou wel handig zijn.

En een 4x20 is een karakter-LCD. Hier kun je dus geen plaatje op laten zien.

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Nee er staat onder de 2de link een andere lcd. En dat is wel een grafisch lcd. Dus welk programma raden jullie aan???

En de foutmelding is trouwens opgelost door die driver!

[ Voor 21% gewijzigd door mark10123 op 30-06-2003 15:45 ]

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dat had je dan dus zelf ook wel in de FAQ (zowel @ GoT en @ Smartie site) kunnen vinden....

Dit topic is gesloten.