Toon posts:

[SVG] printen van svg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geanimeerde barchart gemaakt deze wordt dynamisch gevoed door een mysql database. De bars worden 1 voor 1 achterelkaar getoond op het scherm. Zoals hieronder is te zien in de 3 afbeeldingen.

Afbeeldingslocatie: http://www.2mobile.nl/temp/barchart1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.2mobile.nl/temp/barchart2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.2mobile.nl/temp/barchart3.gif

Deze barcharts moeten op papier afgedrukt kunnen worden.
Wanneer ik nu vanuit IE probeer te printen, dan print hij de eerste "frame" nog zonder de bars. Ook wanneer ik eerst op afdrukvoorbeeld klik en daarna afdrukken.

Zijn er mensen die dit probleem kennen en er een oplossing voor weten?

Verwijderd

offtopic:
geinige site, als ik hem bezoek en klik op ringtones loopt mijn hele pc vast (win2k + ie6),
daarna een reboot waarna nog niet alles lekker loopt, een tweede en ik ben er weer.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Zet in je <body> een onload met window.print() er in?

Ik weet niet of het onload statement getriggerd word voor of na de opbouw van de SVG.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op 30 juni 2003 @ 15:22:
Zet in je <body> een onload met window.print() er in?

Ik weet niet of het onload statement getriggerd word voor of na de opbouw van de SVG.
window.print maakt niets uit. Het donker grijze vernster + x en y as worden afgedrukt, maar bars niet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 15:05:
offtopic:
geinige site, als ik hem bezoek en klik op ringtones loopt mijn hele pc vast (win2k + ie6),
daarna een reboot waarna nog niet alles lekker loopt, een tweede en ik ben er weer.
offtopic:
Dat is wel heel vaag, nog nooit meegemaakt en nog nooit iemand erover gehoord. Misschien dat het door een stukje java komt. Ik zal er eens naar kijken.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Dan is het misschien wel een bug.

Zodat de pagina geprint gaat worden gaat IE de pagina renderen, maar voordat de balken verschijnen heeft IE al de eerste grafiek naar de printer gestuurd.

Verwijderd

offtopic:
ikzag nog net rechtsboven een java iets laden maar ik klikte al voordat dat geladen was op ringtones, misschien daardoor? ik durf het niet aan het nog eens te proberen ;) ...

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Ik heb de java applet eruit gehaald. Had toch weinig toegevoegde waarde meer.

Verwijderd

offtopic:
wordt wel erg ot dit topic; sorry modjes,.. maar nu heb ik er geen last meer van!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry, einde off topic. Terug naar het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op 30 June 2003 @ 15:54:
Dan is het misschien wel een bug.

Zodat de pagina geprint gaat worden gaat IE de pagina renderen, maar voordat de balken verschijnen heeft IE al de eerste grafiek naar de printer gestuurd.
Als het een bug is zijn er dan nog meer mensen die deze bug hebben?
Ik gebruik IE6.
Pagina: 1