[Outlook XP]Importeren?

Pagina: 1
Acties:

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik heb mijn windows opnieuw geinstalleerd, en vervolgens mijn Office XP ook.. Ik had bij m'n vorige install GEEN PST backups van m'n mailtjes gemaakt, maar omdat ik nu een andere gebruikersnaam heb dan bij de vorige windows, bestaan de gegevens nog wel..

(vorige = Documents and settings/administrator.server/App data/micr./outlook enz en de nieuwe is mijnnaam.server/app data enz.)

Is er toch een mogelijkheid om deze bestandjes te importeren in m'n nieuwe outlook? ZE gewoon kopieeeren en in de nieuwe outlook map zetten werkt niet.

Verwijderd

Heb je toevallig de Microsoft Office-wizard Mijn Instellingen opslaan al geprobeerd. Deze kan namelijk ook converteren en je gegevens terug zetten. Ik weet niet of het werkt aangezien je geen PST bestand(en) hebt, maar het is te vinden bij de Microsoft Office Hulpprogramma's :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:18

Korakal

Up up up!

thettes schreef op 30 juni 2003 @ 14:29:
Is er toch een mogelijkheid om deze bestandjes te importeren in m'n nieuwe outlook? ZE gewoon kopieeeren en in de nieuwe outlook map zetten werkt niet.
Toch is dit een geval van 'that should do the trick'.
Wat je even moet doen is Outlook afsluiten, huidige .pst hernoemen, oude .pst in die map gooien en dezelfde naam geven als de huidige.
Outlook starten (nu heeft ie de oude pst te pakken), exporteren en de boel weer terug hernoemen zoals het stond. Nu kun je wél de importfunctie gebruiken om de zojuist gemaakte exportfile te importeren.

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
ik wilde eerst dit al als reactie geven
maar ik heb geen .pst :?

Er is een .fav bestandje en een .srs, nk2 en .dat
toen ik besloot nog even verder te klooien.. en kijk aan, ik was zelf in de war.. Ik heb zo vaak windows opnieuw geinstalleerd zonder format op deze pc dat er ondertussen al 10 accounts stonden ofzo.. ik keek dus gewoon in de verkeerde map.. :(

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan volgens mij ook die oude .pst importeren als aanvulling op de andere oplossingen. Maar dat klinkt logisch en had je waarschijnlijk indien nodig geprobeerd.

[ Voor 30% gewijzigd door Expander op 30-06-2003 15:05 ]

Expanding the inexpandable

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:18

Korakal

Up up up!

De database van Outlook heet altijd .pst, vandaar. :) Zonder dat had je geen mail/adressen/etc.
Maar het is nu dus gelukt?
Expander schreef op 30 juni 2003 @ 15:05:
Je kan volgens mij ook die oude .pst importeren als aanvulling op de andere oplossingen. Maar dat klinkt logisch en had je waarschijnlijk indien nodig geprobeerd.
Neej, helaas. Dat kan dus niet. Een niet-geexporteerde .pst (bijvoorbeeld de kale Outlook-db) valt ook niet te importeren.

[ Voor 60% gewijzigd door Korakal op 30-06-2003 15:07 ]

Pagina: 1