Toon posts:

KPN MXSTREAM zuigt

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hun hele fl*kkerzooi!!! :( :( :(

Sorry, moest ik ff kwijt. Lopen we gisteren (zo. 26nov) op de HCC, stuitte we op de MXstream-stand van KPN waar we wat info willen over ADSL mogelijkheden vwb. ISDN. Eigenlijk weten we wat we kunnen verwachten want voor ons studentenhuis in Delft, waar we ISDN hebben, was al duidelijk dat we terug moesten naar analoog omdat NIEMAND iets zinnigs over ADSL-ISDN kan zeggen. Blijkt dat ADSL-ISDN ineens nu wel mogelijk is!! Ben vorige week ff een weekje int buitenland geweest en meteen is er MXstream (Cistron wist niets over ISDN dus maar gauw doorgelopen) met een fantastische aanbieding! 0.- Aansluitkosten (ipv. 450,-)voor een USB-modem aansluiting en 50,- voor ethernet modem. Wij: "DOEN!!" Dus bon ingevuld, Provider gekozen (Planet), op terminal/netwerk van Mxstream in gevuld (alle velden), drie (3!) Mxstream-mensen om bevestiging gevraagd. Nou dan zit het er toch eindelijk aan te komen dat fest-internetten. zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/76045/5 .

Wat blijkt;

Wanneer ik vandaag bel naar Planet om mijn aanmelding te controleren, zegt die OETL*L van een helpdeskmedewerker: "Meneer, ADSL-ISDN is pas over een half jaar beschikbaar" @*%$&!!!(cencuur enzo). Dus ik zeg: "dus die stumpers op de stand van MXstream hebben ons gewoon lopen naaien!!!

- "dat denk ik wel"
- "maar weten die gasten dan helemaal niks?!?!"
- "blablabla........"
enz. enz.

Dit vind ik dus ZO TRIEST, ik heb er geen woorden meer voor. Eigelijk ook geen vragen, dus waarom ik dit topic gestart ben weet ik niet. Ik denk dat ik het gewoon ff kwijt moest. WAT EEN TRIESTE MAATSCHAPPIJ LEVEN WE IN als dit (en wat ik op de overige topics gelezen heb) door serieuze bedrijven (tja KPN, MXstream enz) dit soort SHIT verkopen!!
Wat een zooitje is het hier wat betreft internet, IT enzo, kijk liever naar de VS. Die hebben dan lachwekkende politieke gezichten (wie heeft BUSH vanochtend gezien bijt nieuws?) maar daar zitten de bedrijven toch professioneler in elkaar. Ze moeten ook wel want met al die lawsuits (spelling?) is fouten maken the death penalty!

Rest mij nog te melden dat ALS ADSL er voor ISDN komt, ik nu ZZEEKKEERR voor Cistron ga in niemand, NIEMAND die *&#@-bedrijven aanraadt.

Bedankt voor uw aandacht

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 09:55

wolffman

....

wat verwacht je nou van de kpn & werknemers daarvan (in de winkels) dat is gewoon sub-dixons niveau, die beloven altijd alles.

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar zeg nu zelf, als ze al in zo'n stand gaan staan is practisch het ENIGE wat ze moeten weten welke diensten MXstream levert en of het analoog is of isdn. Tjonge als je dat al niet eens kunt vragen van een stand-werknemer zet dan helemaal niemand neer!!
Blijft er voor mensen die wel belangrijk zijn meer ruimte om te ademen ofsow.

Dit soort dingen zin echt om te :'(

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
KPN ? Hehe dat zegt toch al genoeg.
Tiefuslijers ...

Verwijderd

Ja ongelofelijk. Die arrogant kutten daar. Ze weten niet waar ze het over hebben. Van die idioten die gaan vragen of de stekker wel in je pc zit als je hd net gecrasht is.
Ik heb ze net begeld. De officiele releasedatum zoals ze dat zo mooi weten uit te drukken is 15 december. Ik heb net nog een klachten mail gestuurd naar mxstream.
Zou eigenlijk iedereen even moeten doen:
mxstream-klachten@kpn.com
Kom op iedereen, even flink afzeiken die hap.

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, nog iemand die genomen is door die PRUTSERS en het niet meer pikt!! Kep net een meeltje de spreekwoordelijke deur uitgedaan naar dat adres van die |:( KPNers (it better be real) en nou maar hopen dat ut nog wat wordt met die zooi!

Juus!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik weet niet of het iemand opgevallen is maar die hele MxStream stand waar je zogenaamd via ADSL kon internetten hing gewoon aan ISDN lijnen

Oplichters zijn het

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
In delft is binnekort (ondanks KPN) toch ook cistron beschikbaar?

* blouweKip vind dat hele mxstream gewoon weer de zoveelste poging van kpn om zn semi-monopolie te misbruiken...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 19:07 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik weet niet of het iemand opgevallen is maar die hele MxStream stand waar je zogenaamd via ADSL kon internetten hing gewoon aan ISDN lijnen

Oplichters zijn het
Heb ik idd ook naar staan te kijken. Maar ik kon niet zien of het een adsl verbinding was.

Verwijderd

Op maandag 27 november 2000 19:07 schreef Daniel Kegel het volgende:

Oplichters zijn het
Weet je dat zeker? (En hoe weet je dat dan?) Volgens die medewerkers (die weliswaar ook niet al te snugger waren) waren die computers bij die 'toren' idd ISDN, maar die bij die auto's wel degelijk ADSL...

Verwijderd

Allebei kan waar zijn. Waar het hier om gaat is of die pc's adsl op een isdn lijn hadden. Ik heb dat verder niet gevraagd.

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 19:15
Alles draaide volgens mijn op isdn,in ieder geval bij die toren. En traaaaaaaag.... *D

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

Er zat een hele mooie ISDN30 router in de Pickup, ik kan me dan niet echt voorstellen dat daar ADSL op draait (ja of het zijn knappe mensen bij KPN, maarja da's bijna onmogelijk niet?) :P

Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, het is jammer, maar waar.

Bericht hierboven

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 14:18
Op maandag 27 november 2000 22:57 schreef Floris_Diemel het volgende:
Er zat een hele mooie ISDN30 router in de Pickup, ik kan me dan niet echt voorstellen dat daar ADSL op draait (ja of het zijn knappe mensen bij KPN, maarja da's bijna onmogelijk niet?) :P

Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, het is jammer, maar waar.
Ja zulke sukkels zijn het wel. routertje open en bloot laten zien en zeggen dat het ADSL is... Ach, zoudendie gasten eigenlijk wel weten wat het verschil is tussen ISDN en ADSL? VAST NIET!!!:'(

Verwijderd

Zie je nou wel dat adsl voor isdn al beschikbaar is :)

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:44
Cistron levert al ADSL over ISDN (is wel niet officieel ergens te vinden, maar er zijn al klanten van Cistron die het dus al wel hebben).

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 22:45

Asphyxion

I am, therefor I think

Cistron heeft ADSL/ISDN2 geleverd ja, maar doet dat momenteel niet meer...

Zie: http://www.cistron-telecom.nl/actueel_index/nieuws/edit.geenadslmetisdn.shtml

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-08 14:19
Jaarbeurs heeft geen aansluitingen voor asdl, wel zat isdn lijnen! en een eigen backbone naar internet voor media centrum dat ook ergens op het terrein staat!

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

Op maandag 27 november 2000 12:05 schreef wolffman het volgende:
wat verwacht je nou van de kpn & werknemers daarvan (in de winkels) dat is gewoon sub-dixons niveau, die beloven altijd alles.
Ik weet niet waar jij komt hoor vriend maar ik ben zelf een MONTEUR afdeling reparatie mobiel en ik sta in de winkel!!!

ik heb toch wel degelijk ergends verstand van.. je moet niet zomaar lullen dat elke winkel KUT is omdat je een slechte ervaring hebben.!

ADSL zou in het eind van dit jaar beschikbaar zijn bij ISDN 2 niet bij ISDN 1 en is verlopig alleen nog maar verkrijgbaar op ANALOOG.. als je het alles zeker wil weten bel dan naar 020-4845358 020-4843029 020-484-7686 020-4843744 dat zijn de rechtstreekse nummers van het busines center op AMSTERDAM sloterdijk .. vertel deze nummers niet aan iedereen omdat die geheim zijn (rechstreekse nummers mogen NIET worden vrij gegevan dus ff stilhouden :) )

ik heb mijn woordje gezecht en als er vragen zijn heb je nummers om te bellen

gegroet

Spelfouten voorbehouden.

• raptile

raptile

Op maandag 27 november 2000 13:37 schreef Serum het volgende:
KPN ? Hehe dat zegt toch al genoeg.
Tiefuslijers ...
Ik mag jou ook heel erg graag :)

die kantoor pikkies zijn IDD tyfus lijers maar de personen in het business center van sloterdijk / duivendrecht / hoofddorp zijn echt zo slecht nog niet.. helaas zijn het alleen die heikneuters die jullie contineu spreken

Spelfouten voorbehouden.

• raptile

raptile

O OOoow KOPPEn DICHT MENSEN ER ZIT EEN KPNér MEE TELEZEN !!! :P

hehe

komop mensen bellen die zooi :)

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga zu moregu gelijk bellen en meer uitleg vragen. En excuses voor bovenstaande uitingen jegens personen die bij KPN en dergelijke werken en WEL van zaken weten, of in ieder geval zeggen dat ze iets NIET weten ALS ze het ook niet ECHT weten. En dus geen onzin verkopen! ;)

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
rustig,rustig..
ADSL voor ISDN komt zeer binnekort volgens de mxstream web site:
www.mxstream.nl/info/info04.html

stukje tekst:
Vanaf het najaar 2000 zal KPN Telecom ook Mxstream in combinatie met ISDN2 leveren. Het verzenden van een fax en tegelijkertijd bellen of het voeren van twee telefoongesprekken op hetzelfde moment zijn met Mxstream via ISDN gewoon mogelijk. Mxstream en ISDN zijn dan ook twee technieken die elkaar uitstekend aanvullen.

Verwijderd

[quote
die kantoor pikkies zijn IDD tyfus lijers maar de personen in het business center van sloterdijk / duivendrecht / hoofddorp zijn echt zo slecht nog niet.. helaas zijn het alleen die heikneuters die jullie contineu spreken
[/quote]

Dat is natuurlijk ook zo. We zitten niet te zeiken op de monteurs die door weer en wind 's avonds bij je thuis komen om de boel te fixen. Dat zijn net als de mannen van de wegenwacht de laatste der mohicanen,.. de helden van de koude grond.

Maar ja, als de trein te laat komt ga je ook op een conducteur zitten kankeren terwijl die beste man er ook niks aan kan doen.
De kpn heeft z'n zaken ook best aardig voor elkaar. Over het algemeen loopt het allemaal best goed. Voor niet eens zo heel veel geld. Dat geld ook voor de ns. Maar ja, als de boel in het honderd loopt moet je ff kankeren. Dat moet gewoon. En dat doe je tegen diegene die te spreken krijgt. Liefst zou ik de directeur persoonlijk verrot willen schelden.

Maar je kunt niet ontkennen dat bovengenoemde zaken gewoon kut zijn. Misleid worden. Nooit de info krijgen die je wilt, terwijl die er moet zijn. Het kan niet zo zijn dat er tot voor een week geleden nog niet bekend was wanneer adsl voor isdn verkrijgbaar was. (isdn2 wil toch alleen maar zeggen dat je twee lijnen krijgt, het is toch niet een opvolger van isdn1 ofzo). Dat is gewoon wat kut is.

Zo,... Corax 'k ga een biertje doen. Feestje in Leiden met de mannen,... kom snel.

Verwijderd

Laten we even vooropstellen dat ADSL op ISDN bij KPN vanaf 1 dec mogelijk is, op alle lokaties waar ze ADSL leveren.
Verder geloof ik niet zo in Cistron, grote bek klein bedrijf, leggen een netwerk aan van miljarden en hebben geen inkomsten...
MxStream is klote, ok maar dat gaat veranderen, dat C-NAT en dashboard verdwijnen. Het kan nog ff duren, maar binnen een half jaa ris dat wel gerealiseerd. En je gelooft toch zeker niet dat Cistron iets sneller zou kunnen leveren als KPN??? KPN heeft veeeeel meer geld, hebben een internationaal netwerk (KPN-Qwest) en ga zo maar door....

Verwijderd

Volgens mij waren die **kels van KPN daar nog zwaar in overtreding ook! Waren overal reclame aan het maken met "supersnel internetten" (het eerste flyertje wat ik in mun handen geduwd kreeg toen ik de HCC binnenliep). En dat terwijl ik me toch ECHT meen te herinneren dat dat door de rechter verboden was!
(daarnaast HEBBEN ze in mijn buurt nog geeneens ADSL mogelijkheid.. *grmblmm* ... net zulke oplichters als casema...*grmlblmbm!*

Verwijderd

ik heb het al besteld en een nieuw hoofdstuk van het boekje gehad waarin staat dat ik direct naar mn ISP inbel via mxstream dus dat CNAT is er al uit.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

eeh Hardware Algemeen :?

Verwijderd

Is het nou echt nodig om een topic van een half jaar oud omhoog te halen? |:(

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
maak je nieuwe topic; UTFS
ge bruik je de search; schop niet oude topics omhoog.
sommige mensen weten echt neit wat ze willen |:(

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

gaat erom dat dit verhaal oude koek is...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:10

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Oude koek. |:(

Whatever.

Verwijderd

020-4845358 020-4843029 020-484-7686 020-4843744 dat zijn de rechtstreekse nummers van het busines center op AMSTERDAM sloterdijk .. vertel deze nummers niet aan iedereen omdat die geheim zijn (rechstreekse nummers mogen NIET worden vrij gegevan dus ff stilhouden )

nee hoor, post ze maar hier, dan blijven ze zeker geheim, mijn woord heb je ... |:(

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

(Phone tap recorded on 12-may-2001)

D -> moi
K -> KPN lijer

D: goedemorgen met *** ****
K: Goedenmorgen, hoe kan ik u van dienst zijn?
D: Ik wou mezelf graag aanmelden voor maxstream.
K: Dat kan. Wat is uw postcode?
D: uhm... **** **
K: Meneer... Maxstream is nog niet beschikbaar in uw regio?
D: Oh nee? Ik deed net de postcodecheck. Die zei dat ik me kon aanmelden.
K: Nee meneer het is nog niet in uw regio beschikbaar.
D: Dat zei je net. maar Hoe kan dat dan dat de site van KNP wel zegt dat ik het kan aanvragen.
K: Foutje van de website? maar als uw mij uw adress geeft dat stuur ik uw wel een informatiepakket?
D: Wat moet ik daarmee?
K: Daarin staat precies wat MaxStream is.
D: Goh... interessant. :X
K: Dus uw wilt de informatie pakket?
D: Is dat inclusief verbinding? (ff geinen met die gozer)
K: Nee de verbinding zit er niet bij.
D: Goh. wat jammer... Waar kan ik maxstream aanvragen?
K: Bij mij, maar het is nog niet bachikbaar in uw regio. (JEZUS TERING DAT WIST IK NOG NIET)(sorry caps)
D: Dat wist ik al.
K: Wilt u de informatiepakket?
D: Is dat inclusief verbinding?
K: Nee! (hij werd een beetje sjaggie)
D: Oh... Ik wil graag een maxstream verbinding...
K: Ja maar meneer. Het is nog niet beschikbaar in uh regio. |:( |:(
|:(
D: Ow. wanneer kan het het verwachten.
K: Maxtream zal in 2001 niet in uw regio beschikbaar zijn. ( :X )
K: Wel kunnen we u een ISDN pakket toesturen.
D: Oh ja doe dat maar.
K: Mag ik uw adres.
D: Sjobbedanxks weg 3500876 b. (LOL)
K: Hoe schrijf je dat?
D: Met een pen. sukkel!!!
---------------------------------------
(End of phone tap)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 11:49 schreef DeX het volgende:
Blaaaaat :)
Whehehehe.... :D

Maar alsnog wel fake dat je zo iemand te woord staat van een help desk.. hij kan er nix aan doen. Maar goed.. ik meng me weer met de 8ergrond.. :)

Verwijderd

Ik weet niet waar jullie het over hebben, hier in Zoetermeer, hebben we ISDN2 + Fast Adsl MxStream, sinds maart .
Provider Xs4all.

Norrie

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ik heb 3maanden moet wachten voor ADSl..maar heb het nu gelukkig(al 5mnd)

Verwijderd

Joint geniet van zijn KPN + ADSL + Planet.... Al moet hij toegeven dat ook hij een bezoekje wilt brengen bij KPN. Vette H20-Bom bezoek ofzo.

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
De topic zegt het al .. "zuigt"
Is dat nu nog steeds zo ?

Kan ik nu beter kabel nemen of nog ff w88 totdat Adsl ook eens een keer in het gehucht komt waar ik woon.
(wormvormig aanhangsel aan Enschede :P )

Verwijderd

dat je überhaupt naar mxstream bent geen kijken als cistron beschikbaar is |:(

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Waarom, in godesnaam, is dit ouwe lor omhooggehaald?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.