dubbele wu's in buff-out.rc5

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
probleem... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

ik heb nu dus 85000 wu's
MAAR, er zitte dubbele bij

als ik bv 1x van iemand anders een
buff-out importeer in de mijne, neemt hij alle records op, maar als ik NOG een keer dat zelfde bestand importeerd, neemt hij die records weer op Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

ik heb op m'n werk 3 koetjes draaien (geen inet) ik copy elke keer gewoon de rc5 bestanden op diskette, en importeer deze, maarja, ik heb nu dus al 4 x geimporteerd, en hij heeft elke keer die ouwe wu's ook WEWER geimporteerd

is het niet mogelijk om dit eruit te filteren?? misschien met een eige proxy ofzo,

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:42
Volgens mij controleert een proxy de blokjes op geen enkele manier, en zal de dubbele blokjes gewoon meetellen. Voor distributed maakt het verder niets uit, aangezien zij ze er wel uitfilteren. Het enige probleem is inderdaad dat je niet weet hoeveel blokjes je nu echt hebt.

[removed]

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
PerProxy's filterren dupes er wel uit hoor

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:42
Toen ik net bij DPC begon heb ik het eens geprobeerd, en toen telde die alles gewoon mee, maar dan zal het in de tussentijd wel zijn verandert. Ik zal het eens proberen.

[removed]

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
redwing: ik draai nu al bijna een half jaar een proxy, en die optie heeft er altijd igezeten... je moet hem wel aanzetten natuurlijk

Verwijderd

Een perproxy controleerd niet zijn hele buffer, ik dit ook nagevraagd bij D.net en die gaven aan dat een perproxy inkomende blokken slechts controleerd met een klein stukje van de out-buffer (laatst ingekomen). Eventule dups die de perproxy niet verwijderd worden bij D.net verwijderd.

Verwijderd

Met dit ge-ouwehoer is hij nog niet geholpen.

Sluit de koetjes af en move de buff-out.rc5 naar flop, zo blijven er geen oude buffers staan en heb je het probleem niet.
Ik moet dit ook doen bij een 9 tal computers die wel in een onderling netwerk zitten maar ook geen internet hebben.
Ik krijg op die mannier GEEN dubbele blokjes.
Pagina: 1