Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
omdat XP al van het systeem af isShadowBumble schreef op 30 June 2003 @ 12:46:
waarom niet gewoon onder management afst detect op win 98 zetten of dergelijk OS ?
het moet in 98 gebeuren zoals ReseTTim in zn openingpost zei
thnxG33rt schreef op 30 June 2003 @ 12:28:
hidden files aanzetten, C:\boot.ini van read-only halen. Nu pas je em aan, verwijder je de XP regel (iets als multi(0)rdisk(0)...), zet je de timer op 0 en je hebt alleen nog 98
timer wel op 0 gezet hoop ik? ik dacht dat je anders een menu met maar 1 optie krijgt, dus om het zeker te weten zet ik em altijd op 0ReseTTim schreef op 30 June 2003 @ 13:28:
[...]
thnxzag hem net hier ook op de NT4.0 van me werk staan ffies in gekeken
TIP: Voordat je ook maar WAT gaat doen met die boot.ini... MAAK EEN BACKUP HE
Maar ReseTTim.. zeg nou zelf.. heb jij echt gezocht ?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
neej heb niet gezocht.. ben druk bezig op me werk nu vandaar.. ja i know had moeten zoeken maar dat heeft weinig zin nu het al opgelost is..DeMoN schreef op 30 June 2003 @ 13:31:
Of je kopieert simpelweg de boot.ini van een WinXP bak die helemaal single XP draait naar jouw bak.
Maar ReseTTim.. zeg nou zelf.. heb jij echt gezocht ?Hier is namelijk heel veel over te vinden in de search hoor
hier op me werk heb ik geen backup gemaakt
dat wil je niet als je 98 wil houdenDeMoN schreef op 30 June 2003 @ 13:31:
Of je kopieert simpelweg de boot.ini van een WinXP bak die helemaal single XP draait naar jouw bak.
Maar ReseTTim.. zeg nou zelf.. heb jij echt gezocht ?Hier is namelijk heel veel over te vinden in de search hoor
hij wilde juist single-98 draaien, en die setups hebben geen boot.ini. maar aangezien de xp opstartgebeuren er nog opstaat moet je dus wel even de boot.ini aanpassen
G33rt schreef op 30 June 2003 @ 14:44:
[...]
dat wil je niet als je 98 wil houden
hij wilde juist single-98 draaien, en die setups hebben geen boot.ini. maar aangezien de xp opstartgebeuren er nog opstaat moet je dus wel even de boot.ini aanpassen
Ok.. ik heb perongeluk het woordje "in" niet gezienhoe kan ik die in w98se weghalen?
Maar dan nog, staat het er een beetje rommelig he..
Maar goed, het is zeer simpel op te lossen iig.. gewoon ff wat prutsen
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()