Leuk, koop ik dolblij een siemens s55 voor 129,- incl camera bij o2 en 500belminuten per maand, zet ik hem voor het eerst aan, heb ik geen ontvangst in mijn huis... of soms 1streepje. Handig, kan ik hier nu een klacht over indienen bij 02.iK dacht dacht de dekking van 02 zo goed was.. misschien een stomme vraag maar door een nieuwere firmware op de s55 te zetten kan het zijn dat de ontvangst beter wordt?
Nieuwere firmware kan altijd (beste is overigens om niet naar V12 maar naar V11 te upgraden, zie S55 topic). Ik denk alleen dat het niet zal helpen.
Je had vantevoren kunnen informeren naar de dekking... maar daar heb je nu zo weinig aan. Bel O2 op en geef ze door dat de dekking bagger is, misschien staat er al wel een nieuwe mast in de planning.
Je had vantevoren kunnen informeren naar de dekking... maar daar heb je nu zo weinig aan. Bel O2 op en geef ze door dat de dekking bagger is, misschien staat er al wel een nieuwe mast in de planning.
De dekking buiten is prima, maar "binnenshuis" is bij het door Telfrot gebruikte netwerk nog steeds een veel voorkomend probleem.
ai ik zit net de nieuwste v12 op de phone te zetten, gedownload bij siemens vreemd dat deze dan niet goed is?Korakal schreef op 30 juni 2003 @ 12:11:
Nieuwere firmware kan altijd (beste is overigens om niet naar V12 maar naar V11 te upgraden, zie S55 topic). Ik denk alleen dat het niet zal helpen.
Hij is wel goed verder, maar zit een wazige bug in. Soms blijft de ringtone doorlopen nadat je bent gebeld en je niet hebt opgenomen.Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 14:43:
[...]
ai ik zit net de nieuwste v12 op de phone te zetten, gedownload bij siemens vreemd dat deze dan niet goed is?
V16 zit eraan te komen trouwens
hmz... ik heb dat dus met me Sony CMDJ5
Met me T-Mobile prepaid kaartje heb ik vol ontvangst thuis, en met me nieuwe O2 abbo (ook 500 + digicam) hier maar 1 soms 2 streepjes ontvangst...
bellen gaat nog maar het signaal is niet geweldig...
ik ga zo naar Leeuwarden, dan zal ik meteen ff kijken of me ontvangst daar beter is...
Met me T-Mobile prepaid kaartje heb ik vol ontvangst thuis, en met me nieuwe O2 abbo (ook 500 + digicam) hier maar 1 soms 2 streepjes ontvangst...
offtopic:
Leuk digicameratje is het wel bij de weg
niej geweldige kwaliteit maar goed genoeg 
Leuk digicameratje is het wel bij de weg
bellen gaat nog maar het signaal is niet geweldig...
ik ga zo naar Leeuwarden, dan zal ik meteen ff kijken of me ontvangst daar beter is...
Da's een groot nadeel van het 1800 netwerk.. dringt niet zo goed door muren heen ed.. Met mijn Orange heb ik over het algemeen wel goed ontvangst; maar als ik de Edah/AH of whatever inloop dan heb ik dus echt geen bereik meer..
Af en toe wel handig; schaam me kapot als ik midden in de winkel gebeld wordt.. Soms ook een nadeel als je iemand wilt bellen.... Met KPN heb ik hier geen las van..
Af en toe wel handig; schaam me kapot als ik midden in de winkel gebeld wordt.. Soms ook een nadeel als je iemand wilt bellen.... Met KPN heb ik hier geen las van..
ik post nu vanuit leeuwarden, en k heb hier perfect ontvangst...
Probeer eens of je andere met O2 kan vinden die in je omgeving wonen... misschien hebben die ook slecht ontvangst...
Probeer eens of je andere met O2 kan vinden die in je omgeving wonen... misschien hebben die ook slecht ontvangst...
Het maakt niet zoveel uit waar je bent, als je binnenshuis bent kan de ontvangst gewoon erg slecht zijn! merk het in de grote stad en op het platteland
diskeltische lurker
het vreemde is gewoon dat ik overal in dit dorp geen ontvangst/slechte ontvangst heb van O2technopeuter schreef op 02 juli 2003 @ 12:30:
Het maakt niet zoveel uit waar je bent, als je binnenshuis bent kan de ontvangst gewoon erg slecht zijn! merk het in de grote stad en op het platteland
en als ik 10 Km oostwaarts ga, naar leeuwarden heb ik ineens perfect ontvangst, 5 vd 5 streepjes
Gewoon een klacht inleggen bij O2 met een vriendelijke vraag om het bereik in jouw dorp te verhogen.. Bij BEN in weert werkte dat tenminste; na een paar maanden had ik beter bereik (maar dat kan natuurlijk ook puur toeval zijn geweest)..
[ Voor 14% gewijzigd door Krypt op 02-07-2003 16:56 ]
Je kan zeker een klacht indienen bij O2 over slecht bereik. Had een hele tijd geleden opeens slecht bereik en had dat gemeld, bleek dat een andere mast (T mobile ofzo) stoorde.Toevalligerwijze stond er 1 week later een nieuwe O2/Telfort mast een paar dorpen verderop, en heb nooit meer last gehad van slecht bereik.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Pagina: 1