RA1 resolutie verhogen?

Pagina: 1
Acties:

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Ik meen me te herinneren dat je door een kleine toevoeging in een tekstbestandje de resolutie kon verhogen naar 1024*768, maar ik kan het nergens meer terug vinden.
Op mijn laptop heb ik nu namelijk maar een heel klein venster. :(

Verwijderd

http://www.childs-play-software.com/

kijk daar eens. Maar ik geloof dat je verder de resoltie niet kan veranderen. Maar kijk voor de zekerheid nog eens in de .ini files, en zoek dan even naar de resolutieparameters. Misschien valt daar nog wat te doen.

Verwijderd

Mja kan ook zijn dat je Tiberian Sun in je hoofd hebt daar kon het idd. Moest je screenheigth en screenwidth aanpassen.. Maar in RA1 kan dat niet.

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 22:58:
Mja kan ook zijn dat je Tiberian Sun in je hoofd hebt daar kon het idd. Moest je screenheigth en screenwidth aanpassen.. Maar in RA1 kan dat niet.
Hmm, dat zou idd ook kunnen.
Nou ja, dan houdt het op. :)

• MTops
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Er was wel een spel die dat had. Als je op hogere resolutie speelde werden ook de unit icons in de sidebar een stuk mooier. Volgens mij was dat toch echt RA1. Kzal ook ff checken...

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 14:11

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

MTops schreef op 01 juli 2003 @ 22:22:
Er was wel een spel die dat had. Als je op hogere resolutie speelde werden ook de unit icons in de sidebar een stuk mooier. Volgens mij was dat toch echt RA1. Kzal ook ff checken...
Ehm dat was als je bij RA1, de windows versie op start die heeft een resolutie van 600 X 400 (echt waar, maar je kan em ook op 640 X 480 zetten)

De dos versie heeft een resolutie van 320 X 240

Sometimes human's are...

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
mduijvendijk schreef op 02 July 2003 @ 10:04:
[...]

Ehm dat was als je bij RA1, de windows versie op start die heeft een resolutie van 600 X 400 (echt waar, maar je kan em ook op 640 X 480 zetten)

De dos versie heeft een resolutie van 320 X 240
En hoe verander je dat dan?

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Door RAsetup te runnen, kun je wat dingetjes instellen, maar ik wil minimaal op 1024*768 :X

Hoe moet dit nu :(

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 14:11

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik ben bang dat dat niet kan

Sometimes human's are...

Verwijderd

miss. als je er de nieuwste patch eroverheen gooit dat hij het dan wel kan... ze zijn er ongetwijfeld wel vaker mee geconfronteerd door fans denk ik.
Pagina: 1