[XP] grijs informatie bij bovenste snelkoppelingen

Pagina: 1
Acties:

• maroesjk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06 13:45

maroesjk

from the ash rose a great bird

Topicstarter
Allereerst excuses voor de vage titel, maar ik weet het niet beter te omschrijven.

In het Windows XP start menu is het mogelijk shortcuts / snelkoppelingen te plaatsen in het gedeelte helemaal linksbovenaan bij "E-mail" en "Internet". Ik heb daar een extra icoon staan dat verwijst naar een programma dat ik heel vaak gebruik. Laten we voor het gemak aannemen dat ik er een snelkoppeling naar GoT heb staan...

Nu zou ik graag onder de vetgedrukte naam van het de snelkoppeling (bijvoorbeeld "Gathering of Tweakers") in het grijs wat aanvullende info erbij willen hebben (bijvoorbeeld "http://gathering.tweakers.net"). Dus vergelijkbaar met "Internet", "Internet Explorer" en "E-mail", "Microsoft Outlook".

Ik ben druk zoekende maar heb tot nu toe niets kunnen vinden hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen.... Google, AllTheWeb en consorten helpen me ook al niet verder, evenmin als de search hier. Is er iemand die een idee heeft?

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 22:54
van het icoontje; properties -> 2e tabblad (shortcut in het engels) dan het comment veld ?

bedoel je dat ?

• maroesjk

maroesjk

Topicstarter
Dat komt bij mij helaas niet als grijze informatie onder het icoontje te staan.... was het maar waar... ;). Maar als je een manier hebt om die informatie daar neer te zetten, dan houd ik me aanbevolen...

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.

• Semt-x
dan heb ik geen idee wat je met grijze info bedoelt.
hint: screenshot doet wonderen :]

• maroesjk

maroesjk

Topicstarter
Semt-x_ schreef op 30 juni 2003 @ 13:59:... hint: screenshot doet wonderen :]
Vooruit dan ;)
Ik zou onder "Connection to Citrix" een grijze regel met info willen hebben. Dus zoals "Lotus Notes" onder "E-mail" staat, zou ik bijvoorbeeld graag iets als "Mijn Citrix Server" onder "Connection to Citrix" hebben staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/watikbedoel.jpg

• Semt-x
ik zie zo 123 dat het andere "klasse" snel koppelingen zijn. ( het als icoontjes in een control panel )
Hoe je zon icoontje van klasse kan veranderen durf ik zo niet te zeggen, al kan ik dat nog verder uit gaan zoeken. maar dat kost je dan wel een taart!

• maroesjk

maroesjk

Topicstarter
Semt-x_ schreef op 30 juni 2003 @ 16:21:... maar dat kost je dan wel een taart!
Ook nog mensen die het zonder taart weten :?? ;) 8) hahaha.... ben zelf ook al door de registry aan het ploegen inmiddels.

• Semt-x
wel of geen taart, ik kom er niet aan uit. dus mijn conclusie:
ik kan het niet :|

• maroesjk

maroesjk

Topicstarter
Dat is mijn conclusie tot op heden ook..... (n)iemand die een oplossing heeft :??

Pagina: 1