Ik overweeg een een palmtop of ppc te kopen.
Na wat research, weet ik steeds minder welke ik moet nemen.
Mijn budget is 200-300 euro. (Minder mag OOK!!!)
Het moet een agenda vervanger worden.
E-mail binnenhalen via mijn telefoon (irda of bluetooth). Ik gebruik thuis Netscape, synchronisatie daarmee zou zeer welkom zijn. Eventueel ben ik bereid over te stappen op een andere mailclient, maar niets van MS.
MP3's spelen zou ook niet gek zijn, dan kan ik mijn mp3-speler thuis laten.
Aansluiten op het thuisnetwerk lijkt me ook handig (is dat zo??). We hebben nu WiFi maar als het met Bluetooth veel goedkoper is zet ik dat er wel bij. Ik kan me voorstellen dat er bij voorbeeld bluetooth is ingebouwd.
Ik kwam tot nu toe uit op:
Sony SJ22/33
Palm Zire 71
Acer n10
Ik begreep dat de Sony's niet de mogelijkheid hebben tot WiFi/bluetooth, klopt dit?
Waar zit het grote verschil tussen ppc en palmtop? In hoeverre is "standaard" windows software te draaien op een ppc?
Na wat research, weet ik steeds minder welke ik moet nemen.
Mijn budget is 200-300 euro. (Minder mag OOK!!!)
Het moet een agenda vervanger worden.
E-mail binnenhalen via mijn telefoon (irda of bluetooth). Ik gebruik thuis Netscape, synchronisatie daarmee zou zeer welkom zijn. Eventueel ben ik bereid over te stappen op een andere mailclient, maar niets van MS.
MP3's spelen zou ook niet gek zijn, dan kan ik mijn mp3-speler thuis laten.
Aansluiten op het thuisnetwerk lijkt me ook handig (is dat zo??). We hebben nu WiFi maar als het met Bluetooth veel goedkoper is zet ik dat er wel bij. Ik kan me voorstellen dat er bij voorbeeld bluetooth is ingebouwd.
Ik kwam tot nu toe uit op:
Sony SJ22/33
Palm Zire 71
Acer n10
Ik begreep dat de Sony's niet de mogelijkheid hebben tot WiFi/bluetooth, klopt dit?
Waar zit het grote verschil tussen ppc en palmtop? In hoeverre is "standaard" windows software te draaien op een ppc?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 11:37 ]