ik ben al een hele tijd op zoek naar die type fan panaflo FBA08A12M maar ik kan dit type nergens vinden om te bestellen in nederland weet iemand waar ik dit type fan kan bestellen??
Verwijderd
Is dat een speciaale afmeting FAN of zo ?Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 10:39:
ik ben al een hele tijd op zoek naar die type fan panaflo FBA08A12 maar ik kan dit type nergens vinden om te bestellen in nederland weet iemand waar ik dit type fan kan bestellen??
Wil je eff uitleggen waarom hij zo speciaal is want mischien weten sommige mensen ( ik b.v. ) of er ook een andere FAN voor is.
het is een 80x80mm fan ik weet nie waarom deze zo speciaal is ik. het is wel een hele stille fan.
hij komt uit een beamer van philips en heb philips gebeld maar die zeggen niets en geven ook geen info. en ik weet niet ook nie of er een andere voor is wat hij moet met een 4pins connectortje vast gemaakt te worden op het bord.
hij komt uit een beamer van philips en heb philips gebeld maar die zeggen niets en geven ook geen info. en ik weet niet ook nie of er een andere voor is wat hij moet met een 4pins connectortje vast gemaakt te worden op het bord.
Verwijderd
Gewoon een paar mails sturen naar winkels die andere Panasonic/Panaflo ventilatoren wel leveren.
En anders www.papst.de en een fan nemen met dezelfde ong. specs (ivm airflow/hitte)
En anders www.papst.de en een fan nemen met dezelfde ong. specs (ivm airflow/hitte)
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 11:00 ]
Ik heb papst, sunon, enermax gehad... vond ze geen van alle 'stil' .... zou ook wel Panaflo willen proberen... ik zoek de 120mm versie.
hier kan je de 120mm bestellen http://www.wallabie.com/Sedat schreef op 30 June 2003 @ 11:01:
Ik heb papst, sunon, enermax gehad... vond ze geen van alle 'stil' .... zou ook wel Panaflo willen proberen... ik zoek de 120mm versie.
WHITETIGER, de Panaflo-fan die jij noemt wordt voor zover ik weet normaal niet op de consumentenmarkt verkocht. Er zijn andere Panaflo's van 80mm en 120mm die wel gewoon te koop zijn natuurlijk: franse siteshop. Panaflo is gewoon nog een heel onbekend merk qua fans in Nederland, kijk bv. maar in de T.net Pricewatch, daar staan geen Panaflo fans in 
Aangezien de door jou bedoelde fan dus niet beschikbaar is op de NL markt, zou ik zeggen, kijk naar een vergelijkbare Panaflo die hier wel (of in buurlanden) beschikbaar is, of kijk naar de stille Papst/Enermax fans die er zijn. Zie ook de verschillende 'stille fans' topics hier in DOC. Door de onwaarschijnlijkheid dat er wat vruchtbaars uit dit topic verder komt, gaat hij dicht
edit: zie ook deze link. Het zijn dus voornamelijk OEM fans, waardoor ze niet rijkelijk beschikbaar zijn op de markt. dit is de PDF van jouw FBA 08A (12M). Zo te zien voor grootverbruik only, oftewel je zou een dikke computerbouwer moeten zijn om hem per 100 of 1000 in te kunnen (mogen?) kopen
Aangezien de door jou bedoelde fan dus niet beschikbaar is op de NL markt, zou ik zeggen, kijk naar een vergelijkbare Panaflo die hier wel (of in buurlanden) beschikbaar is, of kijk naar de stille Papst/Enermax fans die er zijn. Zie ook de verschillende 'stille fans' topics hier in DOC. Door de onwaarschijnlijkheid dat er wat vruchtbaars uit dit topic verder komt, gaat hij dicht
edit: zie ook deze link. Het zijn dus voornamelijk OEM fans, waardoor ze niet rijkelijk beschikbaar zijn op de markt. dit is de PDF van jouw FBA 08A (12M). Zo te zien voor grootverbruik only, oftewel je zou een dikke computerbouwer moeten zijn om hem per 100 of 1000 in te kunnen (mogen?) kopen
[ Voor 24% gewijzigd door Remy op 30-06-2003 11:14 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()