vraagje over script?

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Heej hoi

Ik speel al een tijd Counter-Strike, maar ik had bij de Beta 6 altijd een soort script, waarmee de Terroristen, Rood van kleur waren (de ventjes) en de Counters, Groen van kleur waren, nu heb ik al een tijdje Counter-Strike 1, de officiele maar nu wou ik weer dat script hebben, alleen ik weet niet meer waar ik het vandaan heb gehaalt, iemand een idee ???

Heel erg bedankt alvast

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

kan niet meer dacht ik

in 1.0 zijn de player models "hardcoded" wat dat ook mogens zijn, en kan je ze niet meer aanpassen

maar me gun gelukkig nog wel :D, desert eagle met een scope :9 M60 ipv een para

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 21:21
Is maar goed ook dat alle skins hardcoded zijn. CS moet je gewoon spelen zoals het uit de download komt (op gun skins na dan) want als je van die extra lichte skins gebruikt (sommige ook nog met vette pijlen er boven en dingen die door muren steken) dan ben je gewoon een vette lamer en moet je maar quake 2 met ontzettend veel tweaks gaan spelen.

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Hmm ja ik ben geen cheater, het enigste wat ik had was dat groen rood script zodat ik effe het onderscheidt zag, wat je soms in je snelheid vergeet >:)

Met dat script kon je niet door de muren |:( heen zien of er een enemy stond hoor!!!! ;)

Adios